Spider-Man ponúka množstvo informácií o New Yorku, nepriateľoch, hojdačke na pavučinách, bojoch a ďalšie |
Nová dávka informácií k Spider-Manovi pochádza tentoraz z Comic Conu v San Diegu. Dozvedeli sme sa veľa najmä k oblekom v hre.
V horúcom San Diegu na Comic-Cone nechýbali ani Insomniac Games, ktorí boli súčasťou viacerých panelov. Počas jedného z live streamov od Marvelu sme sa mali možnosť dozvedieť množstvo ďalších podrobností k pripravovanej hre na PS4, ktorá vychádza už začiatkom septembra. Novinky nám sprostredkovali výkonný kreatívny riaditeľ Marvelu Bill Roseman, Bill Inhitar a Jacinda Chew z Insomniac Games.
K inšpirácii pomohla Insomniac Games značka The Ultimate Spider-Man, ktorá im ukázala, ako veci trochu pozmeniť, no zároveň rešpektovať značku. Inšpirované boli tiež niektoré špeciálne pohyby a útoky hlavného hrdinu. Tím vzal spoločné charakteristiky celej produkcie The Ultimate Spider-Man a potom sa ich pokúsil otočiť spôsobom, ktorý cítili ako svieži a unikátny.
- S mestom New-York sa v hre zaobchádza rovnako, ako by išlo o nejakú postavu v hre s vlastnou osobnosťou a pocitmi. Insomniac ubezpečujú, že každá susedná oblasť vyvolá trochu iné pocity a existujú tu aj poriadne odlišné oblasti.
- Občania mesta budú na Spider-Mana reagovať aj počas toho, ako bude nad ich hlavami plachtiť na pavučinách. Okrem toho ho však budú môcť pozdraviť, dať si s ním selfie, ťapnúť rukou a k dispozícii bude ešte niekoľko ďalších možností interakcie, ktoré vývojári nechcú prezradiť. Reakcie okolia sa budú tiež meniť počas toho, ako sa bude vyvíjať príbeh.
- Insomniac najali skutočných grafiti umelcov, aby do hry pridali street art, ktorý pridá na autenticite
- Na Wall Street vraj nájdeme "veľmi veľmi cool" Marvel element, no Roseman ho nechcel vyspoilovať
- Chew spomenula, že tím sa pri navrhovaní záporákov pozeral na dlhú históriu toho, čo Marvel v Spider-Man univerze vytvoril. Napríklad Electro používal obrovskú masku hviezdice. Aby ho autori zmodernizovali, Insomniac hviezdicu zmenili na jazvu na tvári. Zachovali však jeho ikonické zelené a žlté farby, no samotné schopnosti mu zmodernizovali tak, aby boli viac realistické a prispôsobené technickým elementom.
- V hre nájdeme viac záporákov než tých, ktorých sme doteraz mohli vidieť
- Smith uviedol, že pohyb na pavučinách bola doslova prvým elementom, na ktorej začali pracovať. Prvá vec, ktorou sa zaoberali bolo to, ako by sa pavučina prilepovala k budovám a ako by to mohlo fyzicky fungovať v meste takej veľkosti, ktorú potrebovali. Potom sa pozreli na to, čo potrebujú, aby z mesta vyžaroval skutočný pocit.
- Jednou z najväčších výzev bolo vytvorenie potrebného pocitu rýchlosti. Výsledky sa dosiahli správnym pohybom kamery a vizuálnymi efektami. Vytvorenie správnej kamery bol jedným z najväčších krokov tímu.
- Pohyb na pavučine pôsobí veľmi prirodzene. Bude tu jednoduchý tutorial, ktorý vám pomôže rýchlo pochopiť pohybové schopnosti hrdinu.
- Spider-Mana máte počas bojov úplne pod kontrolou a existuje veľa vecí, ktoré môže do bojov hráč integrovať pomocou pavučín. Bojový systém je navrhnutý tak, aby udržiaval plynulé tempo.
- Do vývoja bol zapojený priemyselný dizajnér, ktorý navrhoval prístroje na strieľanie pavučiny tak, aby boli funkčné a realistické. Peter Parker bude v hre nosiť náramky, ktoré mu pomáhajú vystreľovať pavučiny.
- The Enhanced Suit, ktorý sme videli, bol tiež navrhnutý realisticky. Červený materiál je na podporu sily, modrý je pre priedušnosť a flexibilitu. Biela zastupuje technológie a ochranu.
- V hre bude mnoho zaujímavých oblekov, ktoré doposiaľ neboli odhalené. Tím preskúmal asi 60 rôznych modelov, aj keď nie všetky boli do hry integrované. Snažili sa pridať dobrú zmes obľúbených oblekov, kúskov z MCU a tiež niekoľko prekvapení.
- Hra vo výsledku bude obsahovať viac oblekov než bolo plánované. Na začiatku bol stanovený presný počet, no keď hlavný dizajnér Gavin Goulden vytvoril niektoré z nich, dostal správu od Inhitara s nadšením a vyjadrením podpory pre ďalšie.
- Pri oblekoch nebude nutné robiť kompromisy medzi silou a vzhľadom. Sily ktoréhokoľvek obleku budete môcť presunúť na akýkoľvek iný oblek, ktorý ste odomkli. Môžete hrať a vyzerať pri tom spôsobom, akým chcete. Niektoré obleky môžu mať vaše vlastné vylepšenia.
- Podľa slov Insomniac Games nám zatiaľ z hry ukázali veľa, no stále je množstvo vecí, o ktorých nevieme pretože hra je vo výsledku naozaj obrovská.
- Na otázku, či môžeme hrať aj ako Miles Morales autori odpovedali, že sa to dozvieme v septembri.
- Black Cat bude súčasťou prvého DLC, ktoré ponesie názov The City that Never Sleeps. Jej vizuál aj nepriatelia boli navrhnutí priamo pre potreby hry. Viac sa o DLC dozvieme pred jeho vydaním.
Spider-Man bude PS4 exkluzivitou a vyjde 7. septembra, a bude aj s českými titulkami.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 265
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 120
- Witcher seriál bude mať 5 sérií, práve sa začala natáčať štvrtá 51
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- VIDEO : Vivat Slovakia - ukážka prestreliek 26
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82 zobraziť viac článkov >
PS4 Vývoj: Sony / Insomniac Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|