Zaujímavý článok som našiel na major nelsonovi a je aj tu na ign. Vyzerá to zaujímavo hlavne pre Xbox a opierajú sa tam väčšinou o reálne zverejnené parametre. Zatiaľ to vyzerá tak, že Xbox je horší len v jednom parametri a to floating point operáciách, ostatné ako memory troughtput, general purpose, gpu shadre sú vyššie. Zaujímavý je aj text okolo toho určite si prečítajte.
To či tak, naozaj bude a aký bude presný výkonový rozdiel, to by nám teraz mohol potvrdiť asi jedine Epic, ktorý si svoj engine už naportoval na oba stroje a mohol by to jednoznačne porovnať. Reáne výsledky sa určite objavia o pár mesiacov, kedy vývojári leaknu porovnanie final dev kitov. Tu je porovnanie čisto hw parametrov.
Mimochodom vyzerá, že GTA nakoniec nebude launch titul pre PS3. Rockstar tvrdenie o launch titule Sony poprel, čo hráčov určite poteší, pretože svoje dielo budú môcť viac prepracovať. Nové GTA by potom vyšlo najskôr na jeseň 2006.
Keď už sme pri konzolách, detaily okolo Revolutionu budú ohlásené až koncom roka.
Ešte niečo k Xboxu, tu je pár obrázkov pekne navrhnutého user interface v novom Xboxe.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Zomrel Julian McMahon, ktorý stvárnil Doctora Dooma 19 zobraziť viac článkov >