Zamestnanci Ubisoftu hovoria, že Michel Ancel bol toxický šéf |
Zdá sa, že vedenie Michela Ancela nebolo práve ideálne, nakoniec aj preto je Beyond Good and Evil 2 už sedem rokov v predprodukčnej fáze.
Teraz vychádza najavo, že vedenie Michela Ancela nebolo práve zdravé, skôr demoralizujúce a psychicky zničujúce pre ľudí okolo neho. Práve to rozobral magazín liberation.fr a zamestnanci na Ancela nenašli dobrého slova.
Vedenie Ancela zle dopadalo aj na celý Beyond Good and Evil 2 projekt a aj preto je titul 7 rokov v príprave a len teraz vychádza z predprodukčnej fázy. Ľudia odchádzali, projekt sa nehýbal, Ancel všetko menil, všade chcel mať posledné slovo, často zahodil mesiace roboty a jeho vedenie a komunikácia so zamestnancami bola toxická.
Jeden zo zamestnancov hovorí, že Ancel bol schopný vám vysvetliť "aký ste génius, aký je váš nápad parádny, len preto, aby vás na meetingu rozobral a vysvetlil vám, aký ste kus hovna, ako je vaša práca zbytočná a následne s vami mesiac nehovoril".
Ubisoft sa to istého času snažil tlmiť tým, že okolo Ancela vytvoril vyšší manažment 18-tich vedúcich, ktorí mali rozkaz obmedzovať jeho dopad na tím, ale celé to skončilo rovnako disfunkčne. Keď sa hre nedarilo rozhýbať, firma tam posielala veľkých dizajnérov z firmy a podľa zamestnancov všetci prišli s veľkým egom a suprehrdinským syndrómom a všetci presne vedeli, ako zachrániť hru.
Pre tieto problémy chcel hru zrušiť dokonca aj nechválne známy Serge Hascoët (ktorého už vyhodili). To bolo už začiatkom roka 2019. Ale tím si získal ešte rok k dobru, aby začiatkom roka 2020 dodal prvé hrateľné časti hry ukazujúce, aspoň ako titul bude vyzerať. Zdá sa že dodali, lebo titul je stále vo vývoji.
Správy hovoria, že najvyšší šéf Ubisoftu Yves Guillemont vo firme držal Ancela za každú cenu a aj pre všetky sťažnosti mu nechával autonómiu. Pritom aj keď vedel, že Ancela už prešetrujú, ešte v auguste ho podržal. Ako vieme, teraz pred uverejnením článku sám odišiel a hovoril, že ide riešiť niečo so zvieratami.
Pritom Ancel robil pre Ubisoft od začiatku len na polovičný úväzok, pol dňa robil v Ubisofte a pol dňa vo svojej firme titul Wild, do ktorého minimálne na začiatku nalialo peniaze Sony, ale zdá, sa že aj to bola vyhodená investícia. Titul bol ohlásený ešte na začiatku PS4 generácie a odvtedy je o ňom ticho. Posledný rok sa už Ancel ukazoval v práci v Ubisofte len minimálne a nakoniec po ňom ostal len papier s ôsmimi bodmi, na ktorých chcel hru postaviť.
Čo sa týka trailerov, ktoré sme videli v roku 2017 a 2018, boli to len koncepty s tým, ako by chceli, aby projekt vyzeral, ale zamestnanci hovoria, že to bolo nerealistické, hlavne keď robíte hru s niekoľkými otvorenými svetmi.
Ancel tieto správy okomentoval ako "Fake news".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Ghost of Yotei ukázal svoj gameplay 159
- Nové Alza dni zľavy spustené 22
- 3000-dolárové RTX 5090 sú pre plebs, 500-tisícová zlatá RTX 5090 je práve pre vás 58
- Rockstar možno nechtiac naznačil návrat GTA 4 a Red Dead Redemption 2 vo vylepšený 60
- Seriálový Harry Potter sa ukázal, už padla prvá klapka 67
- Letný Steam výpredaj už pomaly končí 56
- Porovnanie Ghost of Yotei s Ghost of Tsushima 77
- Meta pri ťahaní AI expertov nešetrí, zobrala vedúceho vývoja z Apple a dala mu 256 41
- Porovnanie výkonu PS5 Pro s RTX 5060 Ti a Radeon 9060 XT 128
- RECENZIA: Eriksholm: The Stolen Dream 18 zobraziť viac článkov >