Fyzikálny engine Havok, známy z AAA titulov ako Half-Life 2, Halo 2 alebo prichádzajúci Age of Empires III bude čoskoro rozšírený o modul HydraCore. Táto technológia uľahčí využitie multiprocesorových systémov na tvorbu kompletných interaktívnych svetov, reálnej fyziky, ale aj tvorbu AI.
HydraCore bude primárne podporovať všetky systémy s viacprocesorovými jadrami: klasické PC osadené dual Intel/AMD, Sony PlayStation 3 a Microsoft Xbox 360. Z dôvodu väčšej kompatibility bude možné spustiť hry s podporou HydraCore aj na non-multi-core systémoch, avšak za cenu zníženej kvality.
Hlavnými výhodami HydraCore je okrem multiplatformovosti aj to, že nie je potrebné dokupovať žiaden prídavný hardware. Celý princíp tejto technológie je založený na vytvorení zoznamu úloh a priorít, ktoré ma systém vykonať. Následne HydraCore rozdelí úlohy pre všetky dostupné CPU a SPU (secondary processing unit) a uľahčí tak prácu vývojárom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepracoval Game Pass predplatné, po novom sú tri - Essential, Premium a 268
- Autor Zaklínača znovu kritizuje hry 128
- Najnudnejší simulátor odmeňuje hráčov, prvému hráčovi za dohranie sľubuje 2000 eur 32
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 62
- RECENZIA: Borderlands 4 22
- Ktoré predplatné Game Passu sa oplatí, ktoré čo ponúka? 193
- Októbrové hry 40
- Game Pass dnes dostal masívnu nádielku titulov vedených Hogwarts Legacy 13
- Príde vôbec nový Xbox? 129
- Ktorý je najlepší TV tohto roka podľa HDTVtest? 60 zobraziť viac článkov >