Fyzikálny engine Havok, známy z AAA titulov ako Half-Life 2, Halo 2 alebo prichádzajúci Age of Empires III bude čoskoro rozšírený o modul HydraCore. Táto technológia uľahčí využitie multiprocesorových systémov na tvorbu kompletných interaktívnych svetov, reálnej fyziky, ale aj tvorbu AI.
HydraCore bude primárne podporovať všetky systémy s viacprocesorovými jadrami: klasické PC osadené dual Intel/AMD, Sony PlayStation 3 a Microsoft Xbox 360. Z dôvodu väčšej kompatibility bude možné spustiť hry s podporou HydraCore aj na non-multi-core systémoch, avšak za cenu zníženej kvality.
Hlavnými výhodami HydraCore je okrem multiplatformovosti aj to, že nie je potrebné dokupovať žiaden prídavný hardware. Celý princíp tejto technológie je založený na vytvorení zoznamu úloh a priorít, ktoré ma systém vykonať. Následne HydraCore rozdelí úlohy pre všetky dostupné CPU a SPU (secondary processing unit) a uľahčí tak prácu vývojárom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 150
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >