BioWare približuje zmeny a vylepšenia v Mass Effect: Legendary Edition |
Nebude to len o bohatých vizuálnych zmenách trilógie, ale aj hrateľnosť sa dočká mnohých menších či väčších zmien.
BioWare usilovne pracuje na remastrovanej Mass Effect trilógii v podobe Mass Effect: Legendary Edition a dočkáme sa jej na PC a konzolách už v polovici mája. Zostáva tak ešte niekoľko týždňov a počas nich nás chcú zoznámiť s tým, čo všetko táto kolekcia upraví a vylepší. Detailne to rozpísali v novom blogu, takže sa môžeme pozrieť na to, čo nás už čoskoro čaká. Ešte pred detailným rozpisom si ale pozrite video s porovnaním zmien v niektorých scénach.
Súboje
V priebehu trilógie sa akcia menila a v tejto kolekcii ju chceli zjednotiť. Vylepšená je presnosť zbraní v prvej hre a to najmä pri použití ADS. Asistencia pri mierení vám tiež pomôže o niečo viac. Upravený bol aj balans schopností, takže napríklad Imunity schopnosť vám teraz dá silný obranný buff, ktorý trvá len chvíľu (pôvodne to bol malý buff s neobmedzeným trvaním). Mierne upravený bol šprint v súbojoch v prvej hre, melee útoky sú namapované na tlačidlá, môžete rozdávať headshoty všetkým relevantným nepriateľom (v jednotke to na všetkých nefungovalo), ammo mody teraz budú padať celú hru bez ohľadu na level a všetky triedy dokážu používať všetky zbrane, no špecializácie sú stále naviazané na špecifické triedy. Vylepšený bol manažment inventáru a upravené bolo používanie medi-gelu.
Úpravy hrateľnosti
Kým súboje sa menili najmä v prvej hre, aj mimo nich sa dočkáme mnohých zmien a úprav a to vo všetkých troch hrách. Autori napríklad prepracovali niektoré súboje s bossmi (napríklad rozmiestnenie miestností), aby boli súboje férovejšie, no stále ponúkli výzvu. Všimnete si to napríklad na Noverii. V prvej hre po novom dokážete nezávisle rozdávať príkazy spolubojovníkom a v celej trilógii je vylepšené krytie. V prvej hre je upravené dostávanie skúsenostných bodov a v dvojke zas ammo dropy. Celé to tak má teraz pôsobiť viac konzistentne.
Mako
Známe vozidlo M-35 Mako z prvej časti nesmie chýbať, bolo však trochu "prekalibrované". Vylepšené je jeho ovládanie a trochu upravená je fyzika, takže pôsobí ťažšie a menej sa kĺže. Vylepšená je kamera, nabíjanie štítov je rýchlejšie a na zadnej časti pribudli nové trysky so samostatným cooldownom. Tie pomôžu pri boostoch a hlavne s tým, aby ste sa mohli dostať aj na poriadne strmé kopce. Každý z nás to predsa v hre robil. Už v hre nebude XP penalty, keď ste v Maku. A taktiež nedostanete okamžite hlášku o neúspešnej misii, keď sa dotknete lávy (namiesto toho vám láva spôsobí damage).
Tvorba postavy
Ako už asi dlho viete, zjednotená bola tvorba postavy. V pôvodných hrách sa líšili možnosti editora, takže teraz tu nájdete rovnaké možnosti. Dokonca pribudlo aj niekoľko úplne nových možností, napríklad nové farby pleti a nové účesy. Môžete si tak zachovať vzhľad vo všetkých troch hrách, alebo si aj pred každou vytvoriť iný. Vylepšené boli textúry na postavách a tiež model vlasov.
Zmenený balans Galaxy at War
Ak ste chceli v pôvodnej trojke dosiahnuť najlepšie výsledky a teda mať najlepšiu pripravenosť na finálnu bitku, museli ste si pomôcť multiplayerom aj aplikáciou. To už teraz neplatí a celý systém Galactic Readiness bol prepracovaný, aby jednotka a dvojka zohrávali väčšiu rolu. AK by ste si teraz chceli zahrať len trojku, na najlepšiu pripravenosť musíte mať splnený každý jeden kúsok obsahu v hre. A aj keď je Extended Cut súčasťou hry, systém bol rebalansovaný tak, že je podľa autorov teraz náročnejšie pripraviť sa naplno na finále ako v trojke s Extended Cutom.
Ďalšie zmeny a úpravy
- Mass Effect: Genesis komiks od Dark Horse
- zjednotené nastavenia pre všetky hry
- unikátne save pozície pre každú hru s ich nezávislým manažmentom
- FemShep dizajn z ME3 je teraz defaultný
- nové achievementy
- progres niektorých achievementov sa prenáša naprieč trilógiou
- odstránené redundantné achievementy
- upravený popis achievementov
- DLC so zbraňami a výbavou sú už súčasťou hier
- Recon Hood (ME2) a Cerberus Ajax Armor (ME3) sú dostupné na začiatku hier
- vylepšený zvuk vo všetkých troch hrách
- odstránenie mnohých bugov a chýb
- na PC podpora 21:9, ovládačov, DirectX 11
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 40
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One PS5 Xbox Series X|S Vývoj: EA / BioWare Štýl: Akcia / RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|