Microsoft zverejnil Xbox360 programing guide, kde usmerňuje vývojárov na to, ako majú programovať hry pre konzolu, na čo si dávať pozor a čo dodržovať. Základné veci odtiaľ už boli spomínané, nespohliehať sa na HDD, pamäťové karty, ovládanie optimalizovať na ovládač, nie klávesnicu alebo myš. Rovnako fonty musia byť dostatočne veľké, aby ich bolo vidieť aj s väčšej vzdialenosti na TV (už sa teším, ako na mňa budú hľadieť 5cm fonty, keď konzolu prepojím na monitor :).
Okrem tohto Microsoft oficiálne ohlásil PC verziu Xbox360 ovládača, zatiaľ len káblový s cenou 45 dolárov. Originál pre Xbox360 však bude stáť len 40 dolárov a pritom bude rovnaký, len nebude mať CDečko s drivermi. Teda, ak niekto bude chcieť ušetriť 5 bubákov, môže si ho kúpiť a následne driver stiahnuť z internetu. Ovládač bude fungovať na WinXP.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 148
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 66
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69 zobraziť viac článkov >