Movies prvá recenzia

pridal saver 8.11.2005 o 13:33 pod hry
HRY > NOVINKY >

GameSpy zverejnilo prvú recenziu na The Movies, posledný z tohtoročných titulov od Lionheadu. A hneď zo začiatku treba povedať, že aj tento bude rovnako kolísať v hodnoteniach podľa toho, komu sa bude páčiť viac a komu menej, ako ostatné. GameSpy hre dalo 70 percent a vyzdvihlo zábavu, vytváranie filmov a ich sharovnie s ostatnými, ale do mínusov dali repetívny micromanagement a neideálny menu systém.

Najväčšia zábava je vraj pri automatickom vytváraní filmov, kde ak scenáristu necháte vytvoriť scenár a následne ho dáte natočiť, vyjde vám aj niečo také ako - morská obluda naháňajúce chlapa v zajačom obleku držiaceho sekeru, prípadne ak ste ešte nevideli gay kovbojku, ľahko sa vám to tu môže stať - vojde kovboj s vetrom ošľahanou tvárou do saloonu a drží v ruke... kvety... prichádza bližšie k barovému pultu a podáva ich... plešatému Aziatovi. Filmy si však môžete zmeniť a upraviť, pridať scény a spraviť z toho zaujímavý kúsok. Problém je vraj len v tom, že nástroje na vytváranie sú trochu bugové a sú dosť obmedzené. Nemôžete si postaviť hercov tam, kam chcete ani im určiť animácie. Len vybrať určité predscriptované eventy. Zaujímavá je možnosť pridať hercom vlastné hlasy, ktoré nahovoríte cez mikrofón a postavy si ich sami lipsynchujú.

Vytváranie filmov je najväčším plusom hry, zatiaľ ste niečo takéto v žiadnej tycoonovej manažementovke nemali a všetko tvorilo len najímanie ľudí, rozširovanie podnikania a produkovanie niečoho. Toto nie je vypustené ani tu a najímanie hercov, scenáristov, kameramanov budete v hre robiť, od roku 1920, až po dnešok, tam sa nič nemení a časom môže aj znudiť. Jediný rozdiel je, že v 20tych rokoch začínate s jedným hercom, jedným kameramanom a jedným scenáristom, zatiaľ čo neskôr, keď sa filmový biznis rozbieha, získavate väčšie peniaze za filmy, najímate nových a nových ľudí a starať sa musíte aj o nich (aj keď najímanie je obmedzené a prakticky viac čakáte, kým sa vám niekto objaví, kto chce u vás pracovať). Okrem nich nakupujete aj nové scenérie a ďalšie technické veci, aby vaše filmy boli pôsobivejšie.

No zaujímavé, hra má dobré a aj slabšie stránky a preto končí niekde v priemere, ale uvidíme ako ohodnotia ďalší. Určite to pôjde aj vyššie ako 70 a možno aj nižšie.

Update: ďalšie recenzie IGN 80%, Gamespot 82%, Telefragged 92%.

Movies prvá recenzia Movies prvá recenzia Movies prvá recenzia