Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

Rok 2021 bol bohatý na rôzne herné témy a my sme mnohé z nich spracovali aj formou rozhovorov. Vyberáme vám tie najzaujímavejšie, ktoré by vám mohli spríjemniť vianočné voľno.

pridal matus_ace 26.12.2021 o 16:05 pod hry
Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

HRY > NOVINKY >

Rok 2021 bol bohatý na rôzne herné témy a my sme mnohé z nich spracovali aj formou rozhovorov. Tých sme priniesli celkovo 21, kde sme mali možnosť vyspovedať lokálnych vývojárov a aj svetovo známe mená. Rozprávali sme sa nielen o hrách samotných, ale aj o oblastiach, ktoré s nimi súvisia.

Všetky naše rozhovory nájdete v Interview sekcii a ak ste ich náhodou ešte nečítali, rozhodne sa na ne pozrite. Každý sme sa snažili spraviť čo najlepšie a najzaujímavejšie. Ak ale máte čas len na niektoré, ktorými si chcete spríjemniť chvíle voľna počas Vianoc, vyberáme vám desať rozhovorov, ktoré patrili v tomto roku medzi tie najzaujímavejšie a aj najpopulárnejšie. Stačí len kliknúť na titulok rozhovoru vo výpise.

Prečo sa Atari pustilo do hotelov a čo plánuje priniesť?

Atari je legendárna značka, ktorá v 70. a 80. rokoch nejakú dobu vládla hernému biznisu, ale to je už dávno minulosťou. Teraz sa snaží pozviechať a zároveň to skúša aj v oblastiach mimo samotných hier. Takto vznikol pripravovaný projekt Atari Hotels, ktorý si dal za cieľ vybudovať v Amerike sieť hotelov prešpikovaných hernou témou. Viac nám o tom prezradil Napoleon Smith III zo spoločnosti GSD Group, ktorá za projektom stojí.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Čo je to fotogrametria a vznik Epic Games na Slovensku

Tento rok sa stala zaujímavá vec. Zrazu bola do obchodného registra na Slovensku zapísaná firma Epic Games Slovensko. Mohli sme len hádať, čo sa vlastne deje, no nakoniec sme sa dočkali potvrdenia - Epic prebral úspešnú slovenskú spoločnosť Capturing Reality, ktorá vytvorila nástroj RealityCapture na realistické prenášanie objektov do virtuálneho prostredia prostredníctvom fotogrametrie. Čo to vlastne je? To nám prezradili Michal Jančošek a Martin Bujňák.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Slovenská Wonder Woman má rada cosplay aj videohry

Jeden z najpopulárnejších rozhovorov bol tento rok rozhodne so známou cosplayerkou Mrs.Physiotherapist, ktorá nám prezradila viac o cosplayi, no aj o sebe. Dozviete sa, ako sa ku cosplayu dostala, ako dlho jej trvá výroba kostýmov a aj ktoré hry rada hráva. Miriam, ako sa Mrs.Physiotherapist volá vlastným menom, na záver nezabudla ani na radu pre tých, ktorí by sa cosplayu chceli taktiež venovať.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Slovenská stopa v Baldur's Gate 3

Myslíte si, že je náročné sa zo Slovenska dostať k tvorbe svetových hitov? Omyl a dokazuje to mnoho šikovných slovenských vývojárov, ktorí vo svete pracujú na tých najznámejších tituloch v tých najväčších štúdiách. Martin Strapko je jedným z nich a pracuje ako dizajnér systémov v v očakávanej RPG Baldur’s Gate 3. V rozhovore nám prezradil niečo málo o hre, no dozvedieť sa môžete hlavne o tom, ako sa dostať do herného biznisu, do veľkého štúdia a čo na to vlastne potrebujete.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Frostpunk 2 stavia na temnote a neúprosnosti jednotky

Poľské štúdio 11 bit Studios tento rok oznámilo pokračovanie svojho mrazivého a neúprosného strategického titulu Frostpunk. Nám sa podarilo hneď po oznámení (prakticky ešte pred ním) dohodnúť aj rozhovor o hre a na otázky nám odpovedal jej dizajnér Kuba Stokalski. Dozvedeli sme sa viac o časovom posune v rámci príbehu, o novinkách, ale aj o prechode na novú technológiu, ktorá bude Frostpunk 2 poháňať.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Autor Altered Carbon chce zmeniť multiplayerové FPS

Každý rok sa nám podarí uloviť nejaké naozaj veľké svetové mená a asi tým najväčším bol tento rok spisovateľ Richard K. Morgan. Ten je známy hlavne kybeprunkovým bestsellerom Altered Carbon, ktorý pokračoval sériou ďalších kníh. Podľa knihy neskôr na Netflixe vznikol aj seriál. No okrem kníh a seriálu Richard pracoval aj na komiksoch a hrách, pričom teraz pre jednu zatiaľ neoznámenú od štúdia Gunzilla Games vytvára príbeh a celý svet. Keďže to bude multiplayerovka, Richard chce chce tento žáner zmeniť.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Slovenské štúdio Games Farm predstavuje RPG Nighthunters

Na Slovensku síce vznikajú dobre hry, no nemáme tu veľa zabehnutých sérií, ktoré by mali aspoň tie dve časti. Výnimkou je Heretic Kingdoms séria. Tá začala hrou Kult, na ňu nadviazala hra Shadows a séria bude pokračovať v titule Nighthunters. Rovnako ako predchodcovia to bude RPG, avšak teraz autori vyskúšajú aj nejaké nové prvky, konkrétne survival a procedurálne generované svety. O vývoji hry nám viac prezradil Jakub Kokoška, vedúci vývoja projektu.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Moss: Book II bude nielen akčnejším, ale aj temnejším zážitkom

VR trh je stále väčší a väčší, s čím rastú aj ambície vývojárov, čo je vidno na projektoch, ktoré vznikajú. Viac nám o tom v rozhovore prezradili autori rytmickej puzzle hry Rhythm of the Universe: Ionia, ale obrovský progres VR ukazuje aj pripravované dobrodružné pokračovanie Moss: Book II. To by malo byť väčšie, lepšie, akčnejšie a aj temnejšie. Viac nám o tom prezradili v štúdiu Polyarc v rámci jedného z jesenných herných eventov.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Slovenský Loot River mieša Dark Souls a Tetris

Miro Straka je slovenský vývojár, ktorý publikoval úspešné hry v Rakúsku, no teraz sa vrátil domov a jeho nová hra bude nielen slovenská, ale aj poriadne netradičná. Miro sa totiž pustil do experimentovania a jeho nová hra bude plná akcie a krvi, no vyžiada si aj pohnúť hlavou, keďže sa v procedurálne generovaných prostrediach budete pohybovať po Tetrisových plošinách. Ako vlastne prišiel k tomuto nápadu? Prečítajte si náš rozhovor s ním.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?

 

Van Buren, pôvodný koncept pre Fallout 3, ožíva v slovenských rukách

V Black Isle Studios sa pred 20 rokmi rozhodli, že budú pokračovať v zabehnutej a úspešnej Fallout sérii. začali pripravovať trojku, ktorá mala niekoľko nových systémov, no stále bola skutočným pokračovaním svojich predchodcov. Autori ju vyvíjali pod kódovým označením Van Buren, no v tejto podobe hra nikdy nevznikla a Fallout 3 od Bethesdy s ňou nemal veľa spoločného. Slovák Adam Lacko teraz Van Buren oživuje v podobe fanúšikovského projektu a prezradil nám, ako sa mu to darí.

Aké zaujímavé interview sme priniesli v roku 2021?





Páči sa mi! (+1)






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (8)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (1)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Testy,benchmarky,3dmarky,atď..... (2)
všetko ohľadne vašich testov a grafov...
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19854)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk