Microsoft vytvoril novú Xbox cloud divíziu |
Microsoft práve povýšil cloud gaming a vytvoril mu samostatnú divíziu.
Microsoft ide do cloudu aj v hrách a práve vytvoril novú Cloud divíziu. Tá bude spadať pod ich Xbox Game Publishing a bude sa starať o zapracovanie cloudu do hier a následne aj vydávanie týchto hier.
Divíziu bude viesť Kim Swift, ktorá prišla do Microsoftu minulý rok a predtým robila v EA na Battlefronte II, ale aj vo Valve na Portale alebo Left 4 Dead. Vieme, že jedným z prvých jej projektov v tejto oblasti je Kojimov cloud projekt, ale na GDC prezradila, že spolupracuje s rôznymi tímami na vývoji natívnych cloud hier, ktoré vďaka cloudu ponúknu lepší zážitok.
Hry môžu na cloude ponúkať lepšie AI systémy v každej oblasti, zlepšenie uveriteľnosti NPC postáv, zlepšenie detailov prostredí, samozrejme aj uveriteľnejšiu fyziku, deštrukciu alebo procedurálne vytváranie prostredí.
Microsoft ide hlbšie do toho smeru, ktorý začal v Crackdown 3, ale už podobné prepočítavania dlhšie používa pri AI pre Forzu alebo aj more pre Sea of Thieves. Rovnakým smerom ide aj Ubisoft, ktorý to ohlásil svojim práve ohláseným Ubisoft Scalar systémom. Microsoft to posúva teraz ešte vpred a na GDC predstavil aj nové nástroje na cloud vývoj a to ako v rámci Azure, tak PlayFabu.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Severokórejský infiltrátor odhalený v Amazone vďaka oneskoreniu klávesnice 26
- Nové zľavy pred Vianocami 35
- Najväčšie hry v roku 2026 49
- Avatar 4 a Avatar 5 majú potvrdené dátumy, trojka už má za sebou prvý víkend, v kt 56
- Aká je ponuka TV? Ktorý televízor kúpiť na Vianoce? 29
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Steam Replay 2025 ukázal, že hráči trávia len okolo 14% času pri nových hrách 55
- Najhoršie filmy roka podľa Metacritic 40
- Epic rozdáva hru Blood West 5
- Zomrel Vince Zampella, tvorca Medal of Honor, Call of Duty a Titanfall značiek 80 zobraziť viac článkov >













