Microsoft vytvoril novú Xbox cloud divíziu |
Microsoft práve povýšil cloud gaming a vytvoril mu samostatnú divíziu.
Microsoft ide do cloudu aj v hrách a práve vytvoril novú Cloud divíziu. Tá bude spadať pod ich Xbox Game Publishing a bude sa starať o zapracovanie cloudu do hier a následne aj vydávanie týchto hier.
Divíziu bude viesť Kim Swift, ktorá prišla do Microsoftu minulý rok a predtým robila v EA na Battlefronte II, ale aj vo Valve na Portale alebo Left 4 Dead. Vieme, že jedným z prvých jej projektov v tejto oblasti je Kojimov cloud projekt, ale na GDC prezradila, že spolupracuje s rôznymi tímami na vývoji natívnych cloud hier, ktoré vďaka cloudu ponúknu lepší zážitok.
Hry môžu na cloude ponúkať lepšie AI systémy v každej oblasti, zlepšenie uveriteľnosti NPC postáv, zlepšenie detailov prostredí, samozrejme aj uveriteľnejšiu fyziku, deštrukciu alebo procedurálne vytváranie prostredí.
Microsoft ide hlbšie do toho smeru, ktorý začal v Crackdown 3, ale už podobné prepočítavania dlhšie používa pri AI pre Forzu alebo aj more pre Sea of Thieves. Rovnakým smerom ide aj Ubisoft, ktorý to ohlásil svojim práve ohláseným Ubisoft Scalar systémom. Microsoft to posúva teraz ešte vpred a na GDC predstavil aj nové nástroje na cloud vývoj a to ako v rámci Azure, tak PlayFabu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 73
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- DOJMY: Manor Lords 33
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23 zobraziť viac článkov >