Microsoft vytvoril novú Xbox cloud divíziu |
Microsoft práve povýšil cloud gaming a vytvoril mu samostatnú divíziu.
Microsoft ide do cloudu aj v hrách a práve vytvoril novú Cloud divíziu. Tá bude spadať pod ich Xbox Game Publishing a bude sa starať o zapracovanie cloudu do hier a následne aj vydávanie týchto hier.
Divíziu bude viesť Kim Swift, ktorá prišla do Microsoftu minulý rok a predtým robila v EA na Battlefronte II, ale aj vo Valve na Portale alebo Left 4 Dead. Vieme, že jedným z prvých jej projektov v tejto oblasti je Kojimov cloud projekt, ale na GDC prezradila, že spolupracuje s rôznymi tímami na vývoji natívnych cloud hier, ktoré vďaka cloudu ponúknu lepší zážitok.
Hry môžu na cloude ponúkať lepšie AI systémy v každej oblasti, zlepšenie uveriteľnosti NPC postáv, zlepšenie detailov prostredí, samozrejme aj uveriteľnejšiu fyziku, deštrukciu alebo procedurálne vytváranie prostredí.
Microsoft ide hlbšie do toho smeru, ktorý začal v Crackdown 3, ale už podobné prepočítavania dlhšie používa pri AI pre Forzu alebo aj more pre Sea of Thieves. Rovnakým smerom ide aj Ubisoft, ktorý to ohlásil svojim práve ohláseným Ubisoft Scalar systémom. Microsoft to posúva teraz ešte vpred a na GDC predstavil aj nové nástroje na cloud vývoj a to ako v rámci Azure, tak PlayFabu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 13
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 113
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 12
- Hollow Knight: Silksong dnes vyšiel na PC a konzolách a je aj v Game passe 79
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 20
- Porovnanie RTX Hair funkcie v Indiana Jonesovi 43 zobraziť viac článkov >