CD Projekt už nevyvíja vlastný multiplayer, použije naň Unreal Engine 5 |
CD Projekt v rozhovore s akcionármi upresnil, ako je to s ich multiplayerom a aj ako to je to s nextgen updatom Witchera 3.
CD Projekt v rozhovore s akcionármi upresnil, ako je to s ich multiplayerom a aj ako to je to s nextgen updatom Witchera. O ňom sa totiž hneď po včerajšom ohlásení prebratia vývoja do vlastnej réžie začalo hovorí, že je odložený na neurčito, ale to nie je pravda. K Witcherovi šéf CD Projektu povedal: Tu je jedna poznámka, ktorú som vlastne chcel urobiť. Pozeral som si správy, ktoré sa tu a na internete objavili, a videl som jednu, ktorá ma naozaj zaujala, a to Zaklínač 3 next-gen odložený na neurčito, čo znie, akoby hra bola v nejakom vývojovom pekle. Chcem povedať, že to nie je pravda. Objavilo sa veľa narážok, že hru uvedieme na trh napríklad v júni budúceho roka alebo tak nejako. To vôbec nie je pravda. Všetko, čo hovoríme, je, že sme vývoj hry prevzali do vlastnej réžie, Zaklínač 3 next-gen bude dokončený vo vlastnej réžii. Vyhodnocujeme svoj čas, to si vyžaduje trochu skúmania, to je všetko, čo hovoríme. Nikto nehovorí, že hra mešká v nejakej monumentálnej časovej priepasti pred nami. To je všetko, čo môžem povedať o Zaklínačovi 3 next-gen, ale naozaj som chcel tento fakt zdôrazniť." Vyjadril sa aj k multiplayeru, kde posledné roky vyvíjali vlastný komponent, ale teraz, keď rozbehli spoluprácu s Epicom, prejdú s nim na Unreal Engine 5. "V minulých rokoch sme pracovali na vytvorení technológie pre viacerých hráčov. V dôsledku nedávneho rozhodnutia začať strategickú spoluprácu so spoločnosťou Epic Games a používať Unreal Engine 5, ktorý ponúka pokročilé riešenia pre viacerých hráčov, sme zastavili ďalší vývoj vlastnej technológie pre viacerých hráčov a vytvorili sme príslušný odpis vo výške takmer 4,90 milióna." Zrejme to naznačuje, že Cyberpunk multiplayer nedostane, respektíve až v ďalšej hre alebo v nejakom doplnku postavenom na UE5. Znovu si tak sami zamiešali plány v tejto oblasti. Na druhej strane, ak im to nevedeli dobre spraviť a UE5 má lepšie online komponenty, tak je logické ísť rovno do neho, ako sa dlho trápiť s vlastným. Nakoniec s rovnakou logikou išli do zmeny enginu, kde pre Witchera 4 použijú UE5. Ten by mal tak prísť rovno aj s multiplayerom. |
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Counter-Strike 2 už vyšiel! 72
- Aké hry prídu v októbri? 45
- Leaknuté detaily príbehu Far Cry 7 26
- Sam Lake komentoval Max Payne 1 & 2 remaky 69
- Vývoj Cyberpunku 2 už začal 120
- Windows 11 update je už dostupný 88
- RECENZIA: Resident Evil 4: Separate Ways 37
- Counter Strike 2 má milióny hráčov, ale má len polovicu obsahu 59
- Galaxy S24 Ultra bude mať plochý displej, zvyšok S24 série ploché hrany 60
- Čo prinášajú RTX 4070, RTX 4080 a RTX 4090 grafiky? Ktorú si vybrať? 21 zobraziť viac článkov >