Na The Last of Us multiplayerovke sa robilo zhruba 4 roky |
Jason Schreier priniesol niekoľko detailov o zrušenej The Last of Us multiplayerovke.
V Sony sa chceli výraznejšie zamerať na live service hry, teda hry ako služby. Vo vývoji bolo hneď viacero projektov, no kopy z nich sa nakoniec nedočkáme a aj tie, ktoré sú stále v príprave, sú otázne. Beta Concordu veľmi nezaujala a o Marathone začínajú kolovať nie práve priaznivé správy. Teraz sa navyše dozvedáme, že aj zrušená The Last of Us multiplayerovka bola poriadne masívny projekt.
Viac o tom v podcaste povedal herný novinár a spisovateľ Jason Schreier z Bloombergu, ktorý je pravidelným zdrojom podobných zákulisných informácií. Podľa jeho slov môžeme odhadovať, že Sony na hre nešetrila a bol to naozaj masívny projekt. Schreier totiž tvrdí, že sa na hre pracovalo zhruba 4 roky v tíme stoviek vývojárov. Sám navyše dodáva, že to bol drahý projekt a jeho zrušenie sa podpísalo aj pod to, že v Sony padali hlavy. Nespomína však, kto si to odniesol.
👀 Naughty Dog 's The Last of Us Online /Factions 2
— Dream Walker (@Dream_WaIker) August 9, 2024
🔹"Was In development for ~4 years
🔹With a team in the hundreds"
🔹An expensive project
🔹The cancellation "made some heads roll at Sony as a result"
Per Jason Schreier#PlayStation #PS5 #Lastofus #TLOU pic.twitter.com/rABR04REqH
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 127
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 39
- Augustové hry 20
- Fatekeeper je nová fantasy RPG od desaťčlenného tímu 34
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 64 zobraziť viac článkov >