Battlefield 6 alfa a beta test dojmy |
Nikdy som nepísal recenziu na demoverziu multiplayeru nejakej hry, no rád spravím výnimku pri battlefield 6, lebo jedná so o akýsi milník hneď v niekoľkých aspektoch.

Nikdy som nepísal recenziu na demoverziu multiplayeru nejakej hry, no rád spravím výnimku pri battlefield 6, lebo jedná so o akýsi milník hneď v niekoľkých aspektoch. Za prvé EA a DICE veľkohubo vyhlasuje, že sa vracajú späť ku základom a koreňom série, no je to samozrejme len marketingový trik. Tento battlfield má naozaj prámalo spoločného s pôvodnými hrami a to už dupľom nie samotnými vývojármi spomináne battlfield 3 a battlefield 4 diely. Už len z princípu sa nejedná o napodobenie zašlej slávy tejto série a o tomto ale aj iných špecifických detailoch hry si povieme niečo v recenzi. A budem sa snažiť poradiť hráčom, ktorí stále váhajú a nenechali sa zmanipulovať marketingom hry, že prečo toto nie je to pravé orechové. Na druhú stranu battlefield 6 má aj nejaké pozitivné stránky, no je ich až traficky málo a negatíva ohromným spôsobom prevyšujú tých pár dobrých vecí. Ale pekne poporiadku.
Po dvoch uzavretých alfa testoch dostupných pre vybratých hráčov, kde sa hrala ešte skoršia verzia hry, kde často chýbali textúry a assety modelov zbraní, vozidiel ale aj prostredia a efektov, ale v podstate sme mali šancu vyskúšať to gró, čo hra ponúka. Teda mapy boli tie isté, no zbraní bolo na skúšku omnoho viacej aj keď niektoré boli zabugované, rovnako bolo aj viacej gadgetov a perkov na odskúšanie. Ale späť ku demoverzii, alebo betaverzii, aj keď ja osobne som proti tomuto pomenovaniu, lebo jedná sa v podstate o stabilný klient, kde máte na mieru šité módy a mapy a obsah hry, aby vás tak nejako navnadil na plnú hru.
Tzv. codifikácia battlefieldu nastala už pri predošlom diely, ktorý je nielen fanúšikmi , veternámi ale aj širokou verejnosťou vnímaný ako najhroší battlfield diel celej série, a to existujú hry ako battflefield heroes, čínsky battlfield play for free alebo battlfield 2142. No s battlefield 6 to priviedli do dokonalosti. Preč sú taktické bitky o vlajky a územia, je to takmer všetko o tom, ako sa ten ktorý tým vysporiada s tým, že drvivá väčšina zbraní sú takmer bez spätného rázu alebo naopak majú spätný ráz až abnormálne vysoký aj napriek tomu, že ich reálne predlohy ho majú oveľa kontrolovateľnejší. Nenechajte sa oblbnúť sladkými rečmi, že toto je návrat legendy, to ani zďaleka.
Hra je zbytočne rýchla, Battlefield 6 nemá s battlefieldom veľa spoločného, je to v podstate call of duty s menom battlefield, chýbajú hre totižto také veľké mapy s tonou vozidiel, helikoptér, lietadiel a hlavne námorných bojových ľodí. Iste niekto môže namietať, že sa jedná o betu, teda resp. o hrateľnú multiplayerovú demoverziu hry, ktorá je ešte viacej osekaná ako uzavreté alfatesty, ktoré mali nielenže viacej zbraní, ale obsahovali dokonca detailnejšie nastavenie hudu a iných drobnejších vecí. Rovnako mala alfa verzia viacej gadgetov, síce niektoré v nedokončenej podobe, tak ako zbrane a pištole, ale bolo ich viacej.
Čo je ale viacej zarážajúce, že balancing, či už pechotných súbojov, alebo medzi vozidlami a pechotou neprebehol v podstate žiadny. A určite si netreba robíť nádeje ani pri plnej verzii hry, ktorá výjde už o dva mesiace.
Najviac ma však znepokojuje fakt, že vydavateľ sa rozhodol pokračovať v otrasnom life servis modely a hra tým bude trpieť. Netvrdím, že hra nemá potenciál, ale ten potenciál je neprimerane priškrtený týmto life service modelom. Ale to je skôr taká hypotéza, neviem , možno budú každý mesiac alebo každé dva mesiace pridávať dve či tri nové mapy a pol tucet nových zbraní a gadgetov a vozidiel. No pre tých menej naivných, resp. racionálne uvažujúcich je celkom jasné, že to tak nebude a každý mesiac bude vychádzať 50 nových skinov, charmov a ostatných zbytočných kozmetických nezmyslov. Napovedajú tomu aj challenge dostupné v bete, kde si viete odomknúť skiny pre postavy.
Mapy, ktoré sú dostupné v multiplayerovej demoverzii sú tie isté čo boli v uzavretých alfa testoch a na nich sa rovnako nič nezmenilo. Všetky 3 mapy sú nehrateľné v 64 hráčoch nielenže v tom otrasnom breakthrough game móde, kde sú útočníci až absurdne znevýhodnení, hlavne na mape umiestnenej v tadžikistane. Ale a čo je horšie, že ani v conqueste to nie je vôbec vybalancované a v 64 hráčoch sú mapy až smiešne maličké. A výsledok je zbytočne chaotický boj, ktorý je neprehľadný. Neviem ako to chcú riešiť vývojári lebo tie mapy sú v podstate hotové a nejaké závratných zmien sa nedočkáme. Jedine, že by existovali módy s 48 alebo ideálne s 32 max hráčmi. Tak ako to má domination, kde je to pekne 2 týmy po štyroch voči sebe. Aj mapa je menšia a nie je to také prehnane chaotické. King of the hill mód je známy s call of duty kde sa objektív, resp vlajka mení po určitom čase a vy musíte danú vlajku a oblasť kontrolovať . Mód to nie je vôbec zlý, no ideálne by boli opäť max počet hráčov 16 a nie 32 ako to je teraz. Teda problém nevybalancovaných máp a módov by mohol byť vyriešený obmedzením počtu hráčov na polovicu.
A teraz ku jednemu z najväčších problémov je absencia server brosweru, to, že vývojár nemá v pláne žiadny server browser je obrovské mínus pre PC hru. Aj tu je vidno, že bf6 je primárne konzolovka, nič nehovoriace lobby alá call of duty sú čerešnička na torte. Menu UI je vyslovene otrasné, neprehľadné, zle usporiadané. Dizajnované bolo očividne pre konzoly a veľké telky, kde každý jeden element je prehnane veľký. Ak ste hrali posledných 5 call of duty hier tak viete o čom hovorím.
Je smiešne, že alfa verzia mala viacej customizácie hudu , napr v bete nemáte vôbec scalovanie hudu a tak musíte pretrpieť to, že všetky ikonky , písmo a hud elementy sú až prehnane veľké a musíte to pretrpieť. Tu sme pri ďalšom obrovskom probléme a tým je absencia akýchkoľvek idnikátorov zdravia, či už vojakov pechoty, alebo vozidiel, namiesto toho máte nič nehovoriaci health bar ako pri nejakom rpgéčku a teda neviete koľko a odkiaľ aký damage dostanete, možete si len tipovať a cucať tieto informácie z prstu. Často totižto ani neviete odkiaľ ste dostali ranu a to je v multiplayerovej strielačke neakcpetovateľné.
Kľudne by som sa rozpísal ďalej o ďalšich, no nie až tak závažných nedostatkoch hry, ale bolo by to zbytočné, kedže je veľká pravdepodobnosť že to bude v plnej verzii aspoň z časti doladené.
Čo ale doladené na sto percent nebude je práve absencia presnej notifikácie kde a odkiaľ ste dostali zásah teda hit registrácia, je odfláknutá, nemáte okrem pištania v ušiach a stlmenia okolitého zvuku žiadne vizuálne info odkiaľ rana priletela. A pri tom to bolo v bf3 , bf hardline a aj v bf1 vyriešené jednoducho a prehľadne.
Určite nebude odľadené a ani zmenená feminizácia battlefieldu, kde počas conquest zápasu počujete neustále vrieskoty a piskoty ženských postáv, je to neskutočne iritujúce keď hra vlastne pripomína vojnovú hru a potom počujete škriekanie nejakého prepubescentého mutujúceho chlapca ako dostal zásah, alebo oznamuje, že bol hodený granát alebo poďakoval za revive. Je to nemiestne a v kútike duše dúfam, že sa to bude dať nejako obmedziť alebo vypnúť, aj keď s nerobím veľké nádeje, kedže sa jedná o hernú postav, resp jej model. Škoda, irituovalo ma to v bf1 aj v bfv, nepoučili sa.
Len tak z nostalgie som si pred vydaním hry prešiel všetky battlefield kampaňe od bad company po BFV a zahral aj pár kôl v niektorých módoch v týchto hrách, dokonca sa mi podarilo spustiť aj modovaný bad company 2 na pc, kde zopár entuziastov stále spravuje serveri hry aj keď EA svoje oficiálne bad company 2 servery vyplo. A musím povedať, že ta atmosféra vojny v bad company 2 a v battlfield 3 je neskutočná, rovnako aj v battlfield hardline aj napriek zmenenému motívu hry. Aj batflefield 1 mal atmosféru vojny a konfliktu, ktorý sa dal krájať no už v tejto hre začínala feminizácia battlefieldu kde sniper klasa bola ženská. O BFV ani nehovorím tam to totálne sprznili s tými platenými modelmi a skinmi postáv. Nebyť toho, tak mohla byť BFV celkom dobrá hra, ale to som troška odbočil od témy recenzie. Na záver ešte zhrniem celú sériu a napíšem , ktoré diely boli skvelé a ktoré naopak totálne zlyhali. Je prekvapivé sledovať tú hyperbolu a tendenciu po zopár kvalitných hrách totálne nepochopiteľne takmer pochopvať celú frančízu. Sme momentálne vo fáze tej klesajúcej krivky a ani battlefield 6 nemá šancu sériu z tých kvalitatívnych hlbín vytiahnuť
Troška okrajovo by som sa chcel povenovať konkrétnym herným elementom hry akým sú grafické spracovanie a celkovo audiovizuál, optimalizácia a v neposlednom rade aj celkovou vyladenosťou enginu. Grafika neohúri, ale ani neurazí, je to na dnešné pomery taký nadpriemer. Rovnako deštrukcia sa nikam neposunula od čias bad company 2, či battlfield 3. Je to všetko stále skriptovaná, do pretu predefinovaná deštrukcia jednotlivých objektov na mape, nejedná sa o nič procedurálne alebo revolučné, opäť neurazí ale ani neohúri. Battlefield je od čias nového frostbite enginu známy tým audio stránka je prinajmenšom pôsobivá a to tak aj platilo vždy uźd od prvého bad company, no battlefield 6 to má také zvláštne nejaké. Nie že by bolo audio zlé, ale jednotlivé efekty sú často prepálené, teda sú ťažko identifikovateľné a rozoznáteľné, rovnako audio feedback je takmer neexistujúci, neviete teda, či dostávate rany od tanku alebo od pištole. Zvláštny sound mixing, možno beta bug. Zbraňe síce znejú dobre, no sú až prehnane prebasované. Zle sa dajú identifkovať odkiaľ počujete stopy a dupot nepriateľov, ako som už písal, nejako to zvláštne všetko splýva a nedá sa vôbec orientovať a identifikovať nepriateľa podľa zvuku.
Grafické spracovanie je taký štandard dnes, možno preto aj hra beží celkom slušne a aj bez frame generation ide na 4K a ultra v 150+ fps. So zapnutým MFGx4 okolo 300 – 400 fps.
Ale to bude asi úmysel, aby hra nebola vizuálne tak odlišná od konzolovej verzie, teda bola tam nejaká parita s verziami pre konzole. Nečakajte teda žiadny ray tracing, alebo path tracing, žiadne RTX efekty tu nenájdete. To si možno nechávajú dice, resp motive studios pre kampaň, na ktorú som úprimne zvedavý a má to potenciál byť aspoň tak dobré ako bola kampaň Battlefield 3 alebo bad company 2.
Ešte by som spomenul jednu vec a tým sú animácie zbraní, neviem čo je to za éru animácií kde každá jedna military strielačka po modern warfare 2019 musí mať tie preafektované animácie zbraní pri prebíjaní alebo switchovaní zbraní. Píšem po mw2019, lebo v tej hre to bolo super, ale každé jedno cod po mw2019 ako keby malo jedného a toho istého animátora zbraní
Na záver by som sa chcel ešte povenovať vozidlám, ktoré sú ako keby pridané nasilu do hry, jednak mapy nie sú uspôsobené na vzdušné súboje medzi helikoptérami alebo lietadlami ale rovnako aj medzi tankami a ifvéčkami. V podstate som počas cca 30 rúnd, ktoré som odohral dokopy v uzavretých alfa testoch a tejto bete nezažil nijak zaujímavé alebo pôsobivé súboje medzi tankami alebo lietadlami, je to skôr rarita a keby sa tak aj udialo tak je po pár sekundách koniec lebo tanky sú z porcelánu a helikoptéry z papieru, keby sa aspoň tak aj ovládali, no oni sú nemotorné liedajúce lode, rovnako tanky sú ako obézne leňochody neobratné s nulovým situačným podvedomím, pretože fov je nízke jednak v tankoch tak aj helikoptérach ako vo fps pohľade tak aj z pohľadu tretej osoby, je to až smiešne ako to je zle spravené.
Nevenoval som sa všetkému čo by som chcel, ale to si asi nechám na začiatok októbra keď si zahrajem aj kampaň a odkúšam ten zbytočný portal. Len na zhrnutie ešte poviem, že nie som vôbec nadšený z life servis modelu, bol by som rád keby sa vydavateľ vrátil ku expanziám alebo premium modelu, ktorý síce nebol perfektný ale to bolo nebe a dudy v porovnaní s tým čo bolo v posledných dvoch bf hrách a aj kvôli tomu tieto dve hry bfv a bf 2042 zakapalo pomerne rýchlo.
Na úplny záver by som chcel ešte spraviť taký rýchly ranking mojich obľúbených battlfield hier od najlepšej po najhoršiu. Podotýkam, že hral som takmer všetky bf hry okrem jedného exkluzívne konzolového titulu a čínskeho klonu battlfield online.
Medzi absolútne top triedu battlefield hier radím legendárny battlefield vietnam, v ktorom som strávil dokonca viacej hodín ako v bf 1942, aj keď je pravda, že keď vyšiel 1942 tak som hral multiplayer skôr v pc herniach a možno preto bol vietnam viacej hranejšou hrou, no bolo to aj tým, že mi prostredie a téma fakt sadla a po parádnom českom vietcongu , kde som sa namotal na multiplayer som závisláčil aj na battlfield serveroch.
Ďalej medzi absolútnu top triedu radím Battlefield 3 s bad company 2. Na tie hry mám tak veľa pozitivínych a kvalitných spomienok, že to je až neuveriteľné, istého času boli súčasťou môjho každodenného života, postupne som prestal hrávať csko, na ktorom som bol závislí viac ako desať rokov a ten prechod ku battlfieldu bol neskutočný, hlavne graficky to bol taký pokrok, ktorý som nezaznamenal odvtedy už asi nikdy. Bolo to obdobie keď som študoval na výške a perfektne mi to vypľňalo môj voľný čas. Určite by som sem dal aj skvelý bad company 2 vietnam, na ktorí mnoho hráčov takmer zabudlo, bol to len taký tématický datadisk pre bc2, ale bolo to skvelé oživenie bad company 2 hry.
Medzi top triedu by som ešte rád zaradil mnohými nepochopený skvelý battlefield hardline, ktorý bol neprávom odmietnutý drvivou väčšinou battlefield komunity, len preto, lebo to nebolo militaristické, a je to obrovská škoda, pretože to bol po dlhej dobe, aj vďaka tomu, že bolo vydanie o pol roka preložené asi prvý battlfield po neviem koľkých rokoch, ktorý bol plne hrateľný hneď po vydaní. A paradoxne aj vďaka tomu, že nebola hra až tak veľmi hrávaná battlfield komunitou sa mi podarilo naviazať kontakt s vývojármi jednak z dice la a z visceral studios a hrával som s nimi normálne rundy a debatoval s nimi, naozaj skvelé spomienky. Opäť sa budem opakovať, battlefield hardline je nedocenená battlefield hra. A to nehovorím o obrovskom počte atypických zbraní, ktoré v iných battlefield hrách nie sú. Rovnako herné módy boli tak skvelé a inovatívne. Škoda. Obrovská škoda.
A teraz by som vymenoval battlefield hry, ktorí boli síce kvalitné, resp. bavili ma a strávil som v nich vela času, no z nejakého pádneho dôvodu alebo niekoľkých dôvodov by som ich neradil medzi úplnu špičku. A tým je battlefield 1, ktorý bol síce skvelý, audiovizuál na úplne inom levely ako konkurencia, len tá kampaň bola otrasná a niektoré rozhodnutia vývojárov postupom času v multiplayeri hru mierne pokazili. No stale mám v nej cca 1700 hodín nahratých, najviac hraný mód operations, ktorý úlne dominoval dokonca aj starý dobrý conquest, alebo celkom podarené frontlines. Čím sa battlefield 1 odlišuje od ostatných hier je tá atmosféra, ktorá je absolútne bezkonkurenčná aj dnes.
No a na úplny záver tu sú battlefield hry, ktoré nemám nejako v obľube, no hral som ich pomerne dlho, sú nimi battlefield 2, battlefield 4 a battlefield V. Každá jedna z nich mala niečo do seba ale negatíva veľmi prevažovali pozitívne veci a tým pádom mi celkový dojem z týchto hier bol pokazený či už zlou odladenosťou hier pri vydaní alebo celkovo zlému pocitu z hrania a vyššej frustrácie spôsobenej nezmyselnými rozhodnutiami vývojárov.
Medzi takú niche skupinku battlefield hier, ktoré boli fajn, ale hral som ich naozaj kratúčko je prvý bad company a battlefield 1943. Obe som hral v podstate až pár rokov potom ako vyšli, aj preto, že moja prvá konzola bola ps3ka, ktorú som si kúpil až v 2012 . Bavil som sa, ale tak trošku ma štvalo, že som nevedel poriadne mieriť na páčkovači a bol som v multiplayeri tak troška frustrovaný.
No a medzi tzv. battlefield odpad sa s určitosťou môže zaradiť posledný battlefield 2042 a bf 2142, paradoxne oba sú futuristické battlefield hry a obe sú totálne šmejdy, nedorobky a vyslovene sprnzili značke battlefield meno.
Na vydanie Battlfield 6 sa viacmenej teším, no paradoxne som viacej zvedavý na kampaň ako na multiplayer, pri ktorom mám takého silného tušáka že to bude rýchlokvaška, teda hra zakape po pár mesiacoch
Ospravedlnte prípadné preklepy, chyby a nezrovnalosti v texte a štylizácií, napísal som ju za cca pol hodinku, sú to skôr take moje dojmy po odohratí cca 25 hodín v alfe a bete bf6. Nemám korektúrku, ktorá by text aspoň zbežne prebehla na rýchlo. Rovnako som chcel článok napísať popri písaní meškajúcej recenzie na doom dark ages a novej mafie.
Edit: po 14.8.2025 ked je live druhý víkend multiplayerovej demoverrzie
Na moje prekvapenie pouźili iný build hry ,ktorému chýba síce DLSS kompletne, ale zase majú opravených pár bugov ako sú kostrbaté sekané animácie pri melee zozadu. Ale zase hra má hra ešte horší TTD system, kde v podstate dostanete v milisekunde všetky rany a nemáte šancu zareagovať. Ďalšia vec, ktorú som si všimol, že táto verzia je omnoho menej stabilná, kde predošlý build mi padol za 5 dní raz, dnes za pár hodín už 4 krát, klasické CTD bez chybovej hlášky. Tento problém sa dal vyriešiť jednoduchým preinštalovaním nvidia app aplikácie alebo znova nainštalovaním bf6 bety, zvláštny bug.
- Vlajky neexistujú, zaberáte územia
- Dmg feedback je tak mierny, že si ho ani nevšimnete
- Tak isto čísielka pri strielaní sú pri crosshairi a všimol som si to až takmer 10 hodín hrania, velmi zlé umiestnenie.
- Uzavreté classy s ich špecifickými zbraňami
- Vacsie mapy and dlhsie rundy
Jeden obrovský problém však je po dlhšom hraní , źe mám pocit , že som kontštantne na minimape, flankovanie je potom takmer nemožné. Rovnako pasívne spotovanie pri sniperovi je idiocké. Tak isto pasívne spotovanie, ktoré doteraz neviem ako funguje, niekedy proste bez mauálneho spotovania vidím nepriateľov aj keď sú skrytí v kroví. Je to nekonzistentné a dosť kazí dojem z hry.
Potom ako som si nechal uležať v hlave pocity z prvého fázy multiplayerovej demoverzie tak som bol v podstate viacej frustrovaný ako keď som sa bavil, z drvivej väčšiny za to môžu hlavne mapy, ktoré sú všetky štyri maličké, hlavne pre kapacitu 64 hráčov. Ja osobne nechápem čo majú dice v pláne kedže to je live service srajda, teda bude o dva mesiace. Dice samozné tvrdí že ostatné 4 mapy sú omnoho väčšie + firestorm teda, ale ja im neverím, okrem firestormu to budú takmer všetky podobné veľké mapy ako sú v bete.
A ešte jedna vec ma totálne irituje a to je totálne zlý pocit z time to death. Hocikedy keď strielam do nepriateľov tak mám pocit že do neho vysypem celý zásobník, aj keď reálne by mali stačiť 4 rany do tela, resp 2-3 do hlavy, v závislosti od zbrane samozrejme. No time to death je extrémne rýchle ako keby v zlomku sekundy dostanete všetky rany naraz, ani nemáte v podstate žiadnu šancu nijako reagovať.
Time to kill je celkom fajn, aj keď je rovnako nekonzistentný. Také battlefield hardline to malo ideálne, kde keď si sa dostal do potýčky s väčšou grupou hráčov tak si si bol istý, že si vo výhode a vieš ich zlikvidovať. Tu v tejto hre, ak stretneš viacej ako dvoch hráčov pokope tak si môžeš byť istý, že ani so zásobníkom s 30 ranami nemáš šancu ich zlikvidovať aj keď ich prekvapíš zo zálohy. Je to frustrujúce.
Ďalšia vec je absencia suppression efektu, ktorý v bf6 robí len to, že vám bráni v pasívnom healovaní. Preč je efekt rozmazanej obrazovky spolu s nepresným mierením, bolo to napr v battlfield 3 a bolo to super. S LMG ste vedeli sniper pekne supressnúť a on sa potom netrafil. LMG teda teraz momentálne nemajú žiadny význam a už vôbec nie s bipodom.
Pozičné audio, zvuky krokov nepriateľa je rovnako zlé. Nepočujete jednoducho kroky nepriateľa, resp smerové audio je zle spravené. Nielenže všetky zvuky splývajú dokopy ale keď sa chcete plížiť a flaknúť skupinku nepriateľov tak neviete podľa zvuku ich dupotu identifukovať či sú nad vami, pod vami alebo za vami...je to celé nejaké dokafrané.
Vyleveloval som všetky zbrane v bete na max aby som odomkol príslušenstvo a dospel som ku záveru, že nechápem načo je tam v podstate ten systém úpravy a modifikácie zbrane, keď aj tak keď odomnete tie najlepšie modifikácie tak budete používať jednu a tú istú súpravu modifikácií, nikdy sa nevrátite naspäť do customizácie a budete si pekne swapovať modifikácie. Niektoré popisy jednotlivých modifkácií sú nič nehovoriace, napr, čo znamená vylepšená mobilita, čo je mobilita v podstate v hre reálne? Tak isto niektorě ikonky ani neviete čo znamenajú na obrazovke customizácie zbrane, len sa menia číselné údaje a to je všetko, viem, že posledná z tých štyroch je headshot multiplayer a druhá tuším je úsťová rýchlosť, ale tie ostatné dve neviem čo sú.
Ešte jedna vec ma irituje a to je , źe pri hraní za sniper klasu keď máte hocijaké mieridlo na snajperke alebo na dmrke tak vás nepriateľia vždy vidia cez scope glint a je jedno či máte red dod sight alebo nejaké mieridlo s väčším priblížením, je to na jednu stranu kvôli balancu, ale ste všetkým vždy videní a samedzuje to akejkoľvek taktike, napr v bf3 to bolo super, keď ste mali menšie priblíźenie trebárs acog s 4x zoomom tak ste neboli vidieť cez scope glint.
A ešte zopár viet ku rushu, ktorý pridali v druhom víkende, ten mód resp mapy na to nie sú uspôsobené, objetky sú prĺiš blízko seba, 12 vs 12 je veľký počet hráčov na tak krpaté mapy, ideálne je 16 teda 8vs 8, teda dva squady proti sebe. Rovnako breakthrough je omnoho viacej hrateľný v 48 hráčoch, ideálne by to bolo v 32. Conquest na tých prťavých mapách je v 64 nehrateľný, ideál je tiež 32, ale dá sa to zvládnuť aj v 48, aj keď na tých najmenších mapách to je fakt o hubu, si preberte že 48 hráčov to je 6 grúp po 4, to je veľa.
Som zvedavý na plnú hru, ale nemám veľké očakávania, podľa toho čo predviedli to bude skôr sklamanie, hlavne keď viem, že podľa leakov najväčšia mapa je remake op firestorm a tá je podľa bf merítka nie tá najväčšia, je taká akurát. Tie ostatné 4 mapy, ktoré si nechávajú na plnú verziu sú skôr medium ako large. Škoda. Čo ma odradzuje od kúpy je live service model, mám z toho veľké obavy, hlavne čo sa týka obsahu po vydaní, ten bude dávkovaný fakt po kvapkách a bude ho ako šafránu, toho dôležitého ako nové mapy, zbrane a vozidlá. Ale čoho bude hodne budú stickeri, dog tagy, skiny, charmy a potom hlúposti.
Teraz ako beta skončila tak som si všimol, že skoro každý deň som hral niekedy aj 4 hodiny v kuse, čo je naozaj nezvyk. Možno to je spôsobené aj tým , že takáto hra na pc chýba a dlhé roky vlastne žiadna ani nebola a tak je hlad po niečom takomto veľký. Iste negatíva prevyšujú riadne tie pozitívne časty hry, ale možno sa to do vydania hry zmení. Nerobím si veľké nádeje. To čo nám bolo odprezentované v multiplayerovom deme je v podstate len maličká časť, ktorá bola vystrihnutá z hlavnej hry. V kútiku duše ale verím, že to bude dobrá hra, ničím výnimočná, no aspoň hra, ktorú si sem tam budem môcť každý deň zapnúť a odreagovať sa a postrielať pár noobov. Čo ma ale naštvalo dnes tj 18.8.2025, že oni zamkli odomýkateľný obsah pre bf6 do najnvošieho bf 2042 updatu. To znamená, že som teraz prinútený si tento odpad kúpiť a hrať ho pokiaľ ten obsah neodomknem a ja ho chcem mať odomknutý pretože sa mi lúbi ten engineer skin z bf4 či bf3...ach prefíkaní sú ti chlapci z ea. Vedia veľmi dobre čo robia.
![]() |
PC
Xbox Series X|S PS5 Vývoj: EA / DICE Štýl: Akcia / Multiplayer
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|