Halo MMO podľahla Wii |
Jedným z hlavných dôvodov, prečo Microsoft zrušil vývoj MMO hry, bola koncetrácia na trh príležitostných hráčov.
Nebyť zrušenia Ensemble Studios, autorov série Age of Empires a Halo Wars, tak by nevyplávali na povrch informácie o zrušenej MMO hre.
Jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Microsoft rozhodol po troch rokoch zrušiť vývoj hry s kódovým označením Titan, bolo koncetrovanie sa na trh príležitostných hráčov, objavený raketovým úspechom konzoly Wii, informuje Eurogamer.
Dusty Monk, terajší prezident Windstorm Studios, hovorí, že zmena manažmentu a smerovania spoločnosti znamenala koniec pre MMO projekt. V tej dobe dochádzalo vo vnútri Microsoftu k výmene stráži na vysokých postoch, ktorým imponoval úspech Wii a čísla, aké biela konzola generovala. A práve časť z manažmentu mala iný názor na nákladný, dlho vyvíjaný a odkladaný projekt Titan, ktorý zhltol 90 miliónov dolárov. „Aby som to skrátil, Titan bol zrušený.“ hovorí Monk.
Titan mal ambície konkurovať World of Warcraft, dokonca by vraj dokázal kooexistovať po boku blizzarďáckeho bestselleru. Niektoré prvky ako hrdinský výtvarný štýl a cover systém si podľa Monka adaptoval Star Wars: The Old Republic a verejné questy si zase vypožičal Warhammer Online.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 71
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- DOJMY: Manor Lords 33
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Mafia Mission Pack 2 mod je už dostupný 23
- Fallout seriál už má oficiálne potvrdenú druhú sériu 40 zobraziť viac článkov >