Halo MMO podľahla Wii |
Jedným z hlavných dôvodov, prečo Microsoft zrušil vývoj MMO hry, bola koncetrácia na trh príležitostných hráčov.
Nebyť zrušenia Ensemble Studios, autorov série Age of Empires a Halo Wars, tak by nevyplávali na povrch informácie o zrušenej MMO hre.
Jedným z hlavných dôvodov, prečo sa Microsoft rozhodol po troch rokoch zrušiť vývoj hry s kódovým označením Titan, bolo koncetrovanie sa na trh príležitostných hráčov, objavený raketovým úspechom konzoly Wii, informuje Eurogamer.
Dusty Monk, terajší prezident Windstorm Studios, hovorí, že zmena manažmentu a smerovania spoločnosti znamenala koniec pre MMO projekt. V tej dobe dochádzalo vo vnútri Microsoftu k výmene stráži na vysokých postoch, ktorým imponoval úspech Wii a čísla, aké biela konzola generovala. A práve časť z manažmentu mala iný názor na nákladný, dlho vyvíjaný a odkladaný projekt Titan, ktorý zhltol 90 miliónov dolárov. „Aby som to skrátil, Titan bol zrušený.“ hovorí Monk.
Titan mal ambície konkurovať World of Warcraft, dokonca by vraj dokázal kooexistovať po boku blizzarďáckeho bestselleru. Niektoré prvky ako hrdinský výtvarný štýl a cover systém si podľa Monka adaptoval Star Wars: The Old Republic a verejné questy si zase vypožičal Warhammer Online.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis a Tomb Raider: Catalyst oficiálne predstavené 108
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Hogwarts Legacy je teraz zadarmo na Epic Store 33
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 28 zobraziť viac článkov >











