Nvidia predstavila nové vývojové nástroje GameWorks |
Nvidia na svojom dnešnom evente predstavila vývojové nástroje v balíku GameWorks, kde ponúka rozmanité grafické a fyzikálne SDK.
HRY > NOVINKY >
Nvidia na svojom dnešnom evente predstavila vývojové nástroje v balíku GameWorks, kde ponúka rozmanité grafické a fyzikálne SDK.
GameWorks sa bude skladať z:
- VisualFX SDK - nástroje na komplexné efekty v hrách ako WaveWorks, FlameWorks, a GIWorks pre realtime simuláciu globálnej illuminácie
- Graphics library
- FLEX - unifikované PhysX GPU SDK. Pridá multiGPU podporu a rôzne paralelné výpočty, ktoré umožnia komplexnejšie výpočty bez výrazného dopadu na výkon a hlavne bude využiteľné aj pre iné grafické karty ako Nvidia
- Core SDK - základ pre Geforce karty na všetkých platformách
- Game compute library - knižnice pre GPU Compute, teda výpočty na grafických kartách
- Optix - raytracing, ambient occlusion, procedurálne povrchu a prípravu nasvietenia, ktoré budú využiteľné ako základ pre multiplaformové hry
Uvidíme ako to budú vývojári využívať a napríklad, či sa tak PhysX konečne dostane aj na AMD s priamym prepočítavaním na grafickej karte a nie cez procesor.
Páči sa mi!
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 127
- Nový Stargate seriál je v príprave, pracujú na ňom aj ľudia z pôvodných sérií 37
- PlayStation predstavilo svoje Black Friday zľavy 59
- Cloudflare sa ospravedlňuje, že zrušil pol internetu 28
- Mafia: The Old Country dostane Free Ride Update už zajtra 20
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Nejdú vám rôzne stránky? Vypadli Cloudflare servery 36
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27 zobraziť viac článkov >















