Nvidia predstavila nové vývojové nástroje GameWorks |
Nvidia na svojom dnešnom evente predstavila vývojové nástroje v balíku GameWorks, kde ponúka rozmanité grafické a fyzikálne SDK.
HRY > NOVINKY >
Nvidia na svojom dnešnom evente predstavila vývojové nástroje v balíku GameWorks, kde ponúka rozmanité grafické a fyzikálne SDK.
GameWorks sa bude skladať z:
- VisualFX SDK - nástroje na komplexné efekty v hrách ako WaveWorks, FlameWorks, a GIWorks pre realtime simuláciu globálnej illuminácie
- Graphics library
- FLEX - unifikované PhysX GPU SDK. Pridá multiGPU podporu a rôzne paralelné výpočty, ktoré umožnia komplexnejšie výpočty bez výrazného dopadu na výkon a hlavne bude využiteľné aj pre iné grafické karty ako Nvidia
- Core SDK - základ pre Geforce karty na všetkých platformách
- Game compute library - knižnice pre GPU Compute, teda výpočty na grafických kartách
- Optix - raytracing, ambient occlusion, procedurálne povrchu a prípravu nasvietenia, ktoré budú využiteľné ako základ pre multiplaformové hry
Uvidíme ako to budú vývojári využívať a napríklad, či sa tak PhysX konečne dostane aj na AMD s priamym prepočítavaním na grafickej karte a nie cez procesor.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Ghost of Yōtei 209
- RECENZIA: Dying Light The Beast 73
- RECENZIA: EA Sports FC 26 16
- DOJMY: Crimson Desert 8
- Forza Horizon 6 bola oficiálne ohlásená 63
- Ghost of Yotei dostáva recenzie 28
- RECENZIA: Silent Hill f 84
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 44
- Wolverine dostal trailer a ohlásil aj čas vydania 95
- Xiaomi predstavilo Xiaomi 17 sériu pre Čínu 63 zobraziť viac článkov >