Autori DriveClub sľubujú, že hru nikdy nevypnete v záchvate hnevu |
Autori naznačujú, že v hre nebude dôležité vyhrávať.
Ak ste hrali hry zo série Motorstorm, špeciálne druhý diel, asi vám nemusíme pripomínať, ako vysoko bola nastavená v tomto dieli obtiažnosť. Pri dokončovaní posledných pretekov ste sa určite nevyhli záchvatom zúrivosť, ktorý zasiahol aj tie pokojnejšie osobnosti. Takáto nepriama podpora predaja nových ovládačov štúdiom Evolution Games je teda známa, no v ich najnovšej racingovke DriveClub by k takýmto situáciám už prísť nemalo.
No nebojte sa, nestojí za tým rapídne znížená obtiažnosť. Game director hry, Paul Rustchynsky, to opisuje veľmi jednoducho a je rád, že DriveClub je tou hrou, ktorú nebudete musieť vypínať v záchvate hnevu. Celý princíp spočíva v tom, že nemusíte prísť do cieľa na prvom mieste. Pri väčšine pretekárskych hier prichádza k tomu, kedy si poviete "všetko alebo nič". Celý pretek sa koncentrujete na čo najlepší výsledok, príde jedna blbá chyba a ocitáte sa na poslednom mieste. Pri hraní DriveClub však dostávate na trati rôzne vedľajšie úlohy, ako prejsť určitú časť v čo najrýchlejšom čase, dosiahnuť čo najvyššiu priemernú rýchlosť alebo pri prechádzaní zákrutou získať čo najväčší počet bodov za dobre vykonaný drift a prekonať tak skóre priateľov.
Ak ste súčasťou nejakého klubu, každou takouto úspešne dokončenou výzvou získavate body pre váš klub. Keď však hru vypnete, všetky vaše nahrané body budú preč. Takže ak aj stratíte dobrú pozíciu, stále máte pre čo hrať a teda úspešne prejsť cieľovou čiarou sa aj napriek tomu oplatí. Princíp prekonávania priateľov už využili aj v menšej odbočke z Motorstorm série v podobe Motorstorm RC, kde išlo minimálne o príjemné spestrenie a navyše mohli hráči svojich priateľov okamžite informovať o prekonanom rekorde aj cez sociálne siete.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 47
- Battlefield 6 ukazuje gameplaye z pre-aplha testu 98
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 141
- Battlefield 6 svojimi PC požiadavkami prekvapí 77
- RECENZIA: Achilles: Survivor 18
- Sony žaluje Tencent, Light of Motiram je podľa nich kópiou Horizonu 98
- Ubisoft chystá odhalenie nových hier zo série Assassin’s Creed 34
- Hangar 13 už pracuje na ďalšej Mafii, hoci The Old Country ešte nevyšla 31
- Death Stranding 2 po mesiaci prináša prvé štatistiky 67
- DOJMY: Cronos: The New Dawn 8 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|