Mágia a schopnosti v Might & Magic Heroes VII |
Skill wheel alebo strom schopností?
Limbic pokračuje v príprave ťahovej stratégie Might & Magic Heroes VII, ktorá sa má k hráčom dostať už behom roka 2015. Séria počas šiestych dielov prešla niekoľkými premenami a najrevolučnejší bol iste predchádzajúci, šiesty diel. Ten okrem iného zrušil náhodnú ponuku vylepšovania schopností pri postupe hrdinu na vyššiu úroveň a nahradil ju bežnejším systémom niekoľkých stromov schopností. Široká komunita starých aj mladých hráčov sa nevedela dohodnúť, či by mal nový diel pokračovať v novom trende, alebo sa vrátiť k svojej klasike. Limbic sa preto rozhodol vyhovieť obidvom táborom a náhodná ponuka schopností bude voliteľná. Postará sa o to jednoduchá on/off kolónka v nastavení hry.
Pri predstavení hrdinov frakcie Haven bol nepriamo potvrdený aj návrat skill wheel. Hrdinovia každej frakcie sa budú ako obyčajne deliť na bojovníkov a mágov, ale každá kategória dostane ešte 3 podkategórie s dvoma rozdielnymi štartovacími schopnosťami, ktoré "im otvoria rôzne cesty skrz skill wheel“. Bojovníci frakcie Haven sa rozdelia na pomstiteľov (warcries, offense), rytierov (leadership, economy) a paladínov (dieplomacy, defense) a mágovia na inkvizítorov (warfare, fire magic), kňazov (light magic, prime magic) a vyznávačov (light magic, paragon).
Tým už bolo naznačené aj rozdelenie mágie do škôl. MMH VII preberie rozdelenie zo šiesteho dielu a mágiu rozdelí na školy vody, vzduchu, zeme, ohňa, svetla, temnoty a primárnu mágiu. Jednotlivé kúzla sa budú hrdinovia učiť predovšetkým v magickej veži. Tá sa bude dať vylepšiť maximálne na 4. úroveň a každá z úrovní otvorí 4 kúzla. Tie z prvej úrovne sa bude môcť naučiť ktokoľvek, kúzla štvrtej úrovne sa budú môcť učiť iba hrdinovia s 3. levelom danej školy. Frakcia mágov si bude môcť vedľa veže postaviť aj knižnicu, ktorá pridá na každú úroveň jedno kúzlo.
Väčšina (všetky?) frakcií bude preferovať určité druhy mágie a iné budú u nej naopak zakázané. U frakcie Haven teda na každej úrovni nájdeme minimálne jedno kúzlo z mágie svetla a určite tam nebude ani jedno z mágie temnoty. Hrdinovia sa budú môcť kúzla učiť aj navzájom, napodobňovať nepriateľov a na mapu sa vrátia špeciálne budovy vyučujúce niektoré z kúziel.
Tiež už poznáme zloženie armády mágov, mnohom bude podobná armáde z 5. dielu. Na základnej úrovni nájdeme gargoylov a golemov a gremlinov nahradia ohniví cabirovia. Elitné miesta zaplnili džin, rakshasa a učeň (mág), šampiónmi sú colosus a arcane eagle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 59
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17
- Skončí Forza Motorsport? 105 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|