Mágia a schopnosti v Might & Magic Heroes VII |
Skill wheel alebo strom schopností?
Limbic pokračuje v príprave ťahovej stratégie Might & Magic Heroes VII, ktorá sa má k hráčom dostať už behom roka 2015. Séria počas šiestych dielov prešla niekoľkými premenami a najrevolučnejší bol iste predchádzajúci, šiesty diel. Ten okrem iného zrušil náhodnú ponuku vylepšovania schopností pri postupe hrdinu na vyššiu úroveň a nahradil ju bežnejším systémom niekoľkých stromov schopností. Široká komunita starých aj mladých hráčov sa nevedela dohodnúť, či by mal nový diel pokračovať v novom trende, alebo sa vrátiť k svojej klasike. Limbic sa preto rozhodol vyhovieť obidvom táborom a náhodná ponuka schopností bude voliteľná. Postará sa o to jednoduchá on/off kolónka v nastavení hry.
Pri predstavení hrdinov frakcie Haven bol nepriamo potvrdený aj návrat skill wheel. Hrdinovia každej frakcie sa budú ako obyčajne deliť na bojovníkov a mágov, ale každá kategória dostane ešte 3 podkategórie s dvoma rozdielnymi štartovacími schopnosťami, ktoré "im otvoria rôzne cesty skrz skill wheel“. Bojovníci frakcie Haven sa rozdelia na pomstiteľov (warcries, offense), rytierov (leadership, economy) a paladínov (dieplomacy, defense) a mágovia na inkvizítorov (warfare, fire magic), kňazov (light magic, prime magic) a vyznávačov (light magic, paragon).
Tým už bolo naznačené aj rozdelenie mágie do škôl. MMH VII preberie rozdelenie zo šiesteho dielu a mágiu rozdelí na školy vody, vzduchu, zeme, ohňa, svetla, temnoty a primárnu mágiu. Jednotlivé kúzla sa budú hrdinovia učiť predovšetkým v magickej veži. Tá sa bude dať vylepšiť maximálne na 4. úroveň a každá z úrovní otvorí 4 kúzla. Tie z prvej úrovne sa bude môcť naučiť ktokoľvek, kúzla štvrtej úrovne sa budú môcť učiť iba hrdinovia s 3. levelom danej školy. Frakcia mágov si bude môcť vedľa veže postaviť aj knižnicu, ktorá pridá na každú úroveň jedno kúzlo.
Väčšina (všetky?) frakcií bude preferovať určité druhy mágie a iné budú u nej naopak zakázané. U frakcie Haven teda na každej úrovni nájdeme minimálne jedno kúzlo z mágie svetla a určite tam nebude ani jedno z mágie temnoty. Hrdinovia sa budú môcť kúzla učiť aj navzájom, napodobňovať nepriateľov a na mapu sa vrátia špeciálne budovy vyučujúce niektoré z kúziel.
Tiež už poznáme zloženie armády mágov, mnohom bude podobná armáde z 5. dielu. Na základnej úrovni nájdeme gargoylov a golemov a gremlinov nahradia ohniví cabirovia. Elitné miesta zaplnili džin, rakshasa a učeň (mág), šampiónmi sú colosus a arcane eagle.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 28
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 91
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: Ubisoft / Limbic Entertainment Štýl: Stratégia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|