Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou

Limbic dáva dokopy aktualizáciu 1.4, znižuje náročnosť na RAM a načítacie časy, mení vzhľad máp a púšťa sa do ďalších opráv.

pridal roberto 6.11.2015 o 10:27 pod hry
Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou

HRY > NOVINKY >

Stáva sa už pravidlom, že nové Might & Magic Heroes potrebuje aspoň pár týždňov, alebo skôr mesiacov po vydaní dostávať aktualizácie odstraňujúce najhoršie bugy a až potom sa jeho tím môže pustiť do odstraňovania menších nedokonalostí, ladenia výkonu na rôznych PC zostavách a vyvažovania síl medzi frakciami, schopnosťami, hrdinami, silou a mágiou... Hoci niektorí šťastlivci dokázali hneď po vydaní hry odohrať veľkú časť kampane bez toho, aby narazili na zásadný bug, Might & Magic Heroes VII je práve uprostred tohto behu na dlhú trať.

Limbic musel v prvých aktualizáciách odstraňovať bugy znemožňujúce dohranie misií či vôbec hranie ako také a teraz sa už dostáva do fázy hrubého ladenia. Vrámci toho sa môže pochváliť hlavne zásadným znížením času načítavania máp. Mapu po mape sa venuje optimalizácii a náročnosť na RAMky sa mu podarilo znížiť v priemere o 50 percent. Hlavne na menej výkonných zostavách a 32bitových operačných systémoch by sa vraj mal priemerný čas načítania znížiť tiež o 50 percent.

Might & Magic Heroes VII prechádza generálnou opravou

Druhá, na prvý pohľad rozpoznateľná úprava sa týka saturácie, kontrastu a farebnosti máp. Na základe spätnej väzby zákazníkov bola upravená tak, ako ukazuje obrázok. Interaktívne porovnanie nájdete na oficiálnom blogu. Cieľ tejto úpravy je jednoduchý - urobiť svet M&M Heroes VII farebnejším a poskytnúť "čarovnejší" zážitok z hrania. Obidve tieto zmeny boli zahrnuté v aktualizácii 1.4, ktorá bola vydaná včera večer a automaticky sa stiahne z Uplay i Steamu.

Limbic zároveň pracuje na tutoriálovej mape, na ktorú sa pri vydaní akoby zabudlo a nováčikovia boli hodení rovno do hlbokej vody. Inak ale postačí rada prejsť ako prvú kampaň za Haven, teda ľudí, ktorá hráča postupne oboznamuje s väčšinou mechaník, ale z nejakého dôvodu nebola označená ako prvá v poradí, čo tiež mení až aktualizácia 1.4.

Keďže prím hrajú všeobecné opravy a príbehová kampaň, ešte sa iba začína s balansovaním frakcií, ľudia sa postupne presúvajú k opravám multiplayeru a úplne sa nezabúda ani na editor a implementáciu Steam Workshopu, chvíľu to ale ešte potrvá.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Cod mw2 (7)
Mám problém s novým launchrom cod. Nie som sám, ve...
|Hra 1612/smuta (1)
Smuta 1612 je nová hra s veľmi realistickou grafik...
|Speedlink competition pro extr... (0)
Zdravim, som lama mám otázku.Kúpil som si SpeedLin...
|Mw3 2011 xbox series x multipl... (2)
Čaute, kúpil som si fyzickú kópiu MW3 x360. Hra fu...
|Poľovnícke hry - hunter simula... (6)
je ich viacero,ale v tomto vlákne by som sa chcel ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (19568)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk