Shrek 2: The Game

Používateľská recenzia

pridal Tidus 12.7.2005 o 16:20 pod recenzie

7.7

A mame ho tu...po filme prišla jednotka a po jednotke prišla dvojka.A keď sa vydarila jednotka,preco nespraviť dvojku?Ked sa vydarí film musí predsa pokračovať i následník vo svete hier.Taketo hry sú vždy načasované tesne pred premiérou filmov, ako naprikld;return of the king,spiderman2 a mnoho dalsich..je to reklamný trik ktorý sa vždy vydarí a vždy sa dariť bude.A keď už to tak je prečo nevytvoriť aj Shreka2?Ved by sme boli blázni. Len škoda že do dnešných filmových hier sa stále viac a viac zapájajú aj filmové spoločnosti. Ale to už nie je naša vec,takze...tu mate Shreka2..zelenu,hnusnu,odporne smrdiacu obludu .

Hra sa začína za mocného hudobného podmazu otvorením knižky s príbehom[ako to je aj vo filmoch]ktorý číta jedna z postav. No a vy budete jeho sucastou!Takze a teraz o čo tu vlastne ide?Takze jednotka sa skončila tým že Shrek a Fiona sa vzali a žili šťastné až do smrti v špinavých a smradľavých bazinach,teda happy end. No ale o čo ide v dvojke?Fiona chce svojho manžela predstaviť rodičom[ten z toho nie je veľmi stastny,ale čo uz..ked žena povie;)]No jej rodičia vôbec netušia akú obludu prinesú domov,takze budú prekvapený a po tajomky nechajú rozniesť po meste plagáty na jeho hlavu z vysokou odmenou.

Takže Shrek2 je vlastne zmes bojovej akcie[jednoduchej]a riešenia hadanok[ľahkých]V každej časti hry bude hráč ovládať jednu zo štyroch postav...okrem Shreka a Fiony aj malého oslíka a kocúra v čižmách[podarený priatelia;)]Niekedy budú na obrazovke aj všetci no vy budete môcť ovládať vždy len jedneho.Kazdy ma vlastný bojový styl,teda iné útočné komba+kazda postava ma vlastný špeciál attack.Teda napríklad uvidíte Fioninu ako bojuje v štýle Matrix.Ako aj filmi,tak aj hry sú zamerane tak trochu paródiou na iné filmy[takže ani to tu nechýba]s využitím herných schopností vašich postav budete postupovať v deji a budete sa stretávať z roznimi minihrami.

Grafika-vsetko bude prebiehať vo veľmi peknej grafike z mnohými detailami.Pre niekoho sa môže však zdať až príliš fantasy[mne sa pacila,ja mam rad fantasy....FF;)]Tato hra ma však veľký problém...a tou je nízka obtiaznost,ale ako aj Potter tak aj toto je určené hlavne pre deti, ale aj tak[Shrek ma byt od 9-99rokov a náročnosť je iba pre 7rocnych].Tato hra pobaví teda hlavne mladšie publikum, ale graficky a zvukovo je to veľmi good;).jednoducho hratelne,jednoduche ovládanie,[boje zvládnete držaním jedného tlačidla]a predsa je to zábavné

Dabing postav je nahovorený ako sa patri, teda podľa filmu. Teda ako vždy osol je ukecany;)Ale pozor dabing tu nerobili herci...som vás nachytal;)Ale čo po tom,pretoze aj tak je to skvele. Na koniec už len môj verdikt; Je to zábavná hra vytvorená podľa filmu, no však určená hlavne pre mladých kvôli tej narocnosti.Hra obsahuje veľa videí z filmu takže ak ste ho ešte nevideli, tak aj takto si ho môžte pozrieť;)Celkom fajne......

Tidus

Čo je dobre
-hudba