Nový anonymný únik informácií o Half-Life 3

Najočakávanejšia hra tohto tisícročia má vraj vyjsť v roku 2016. Má to byť open-world hra s dynamickým príbehom a dokonalou fyzikou.

pridal roberto 13.1.2016 o 14:20 pod hry
Nový anonymný únik informácií o Half-Life 3

HRY > NOVINKY >

fiogf49gjkf0d

Únik informácií o pripravovanom Half-Life 3 nie je ničím novým, každý rok sa objaví aspoň jeden. Samozrejme, ešte nikdy nebol pravdivý. Rok 2016 ešte iba začal a na reddite sa už objavil anonym s množstvom trochu zmätočných a neúplných informácií o Half-Life 3, ktorý je vraj v pokročilom štádiu vývoja. Prečo mu teda vôbec venovať pozornosť? Zvláštnosťou je totiž rýchle vymazanie príspevku pričom, podobné veci ostávajú na reddite bežne aktívne. Žeby to teda tentokrát nebol výmysel? Ťažko povedať, ale poďme si to pre istotu zhrnúť.

Keďže príbehovou strieľačkou by už Valve neohúrilo, pustilo sa vraj do tvorby dokonalého otvoreného sveta, teda niečoho v štýle Skyrimu. Uvažovalo sa o využití pokročilého procedurálneho generovania prostredia, ale výsledky nikdy neboli uspokojivé, takže bude celý svet navrhnutý a vytvorený tradičným spôsobom. S hlavným hrdinom sa zatúlame do miest, púští, džungle i kopcovitého terénu. Prvé chýry o tom, že Half-Life 3 bude open-world sa pritom objavili už v roku 2012.

Kľúčom k úspechu majú byť možnosti interakcie s okolím a reakcie sveta na hráča. Dôležitou súčasťou toho budú reakcie NPC postáv, ktoré budú okamžite reagovať na hráčovo počínanie a tiež budú mať skvelý systém generovania komentárov a nie celkom náhodných hlášok. Žiadna postava by sa teda nemala opakovať. Ako príklad toho, čo v hre nenájdeme, bola použitá hláška "arrow in a knee" prenasledujúca hráčov spomenutého Skyrimu. Dokonca aj tón hlasu NPC sa má dynamicky meniť podľa situácie a nálady.

Nový anonymný únik informácií o Half-Life 3

Ďalším príkladom prispôsobovania sveta hráčovi sú puzzle prekážky generované do prostredia na základe výberu zbrane. Veľa variácií majú mať aj príbehové udalosti, počas ktorých sa náhodne odohrajú menšie udalosti a každý prechod príbehom tak bude iný. Raz uvidíme Alyx unesenú vo vrtuľníku odlietať jedným smerom, inokedy iným smerom, vrtuľník po nás môže spustiť paľbu, alebo nás namiesto toho napadnú vojaci. Aby toho nebolo málo, tak dynamický a závislý na rozhodnutiach bude aj soundtrack.

Engine Source 2 ponúkne dokonalú fyziku, takže automobil hodený v ústrety rohu budovy z tehál si zo zrážky odnesie zodpovedajúco preliačenú karosériu a popukané sklá s pavučinami rozbiehajúcimi sa od miest nárazov. Jednotlivé tehly zostanú ležať na ulici a NPC ich automaticky zvážia ako potenciálne zbrane. Teplota prostredia bude vplývať na jednotlivé materiály, hráči on-line budú navzájom nejako prepojení, viac si užijeme G-Mana a možno budeme hrať aj za neho. Hra by mala vyjsť počas roka 2016...

Je veľká pravdepodobnosť, že to nie je reálne, ale ak je reč o Valve, tak nikdy nehovorte nikdy.


Páči sa mi!




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#100


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk