2 Days to Vegas iba pre high-end |
Bieloruský tím Steel Monkeys a hlavne Tim Dvoskin (managing director) sa ocitol pod paľbou otázok zo strany servera Tactland.com. Interview sa pochopiteľne točilo okolo strohých informácií a štyroch obrázkov modernej gangsterky 2 Days to Vegas. Tim hneď na začiatku objasnil, že uvoľnené obrázky sú aktuálne rendery z prostredia priamo v hre. Nehladiac na rendery, autori mieria s grafikou naozaj vysoko, hru šijú pre najvýkonnešie zostavy na trhu. Budú to terajšie high-endy alebo až tie, ktoré budú dostupné v čase dokončenia hry (Vianoce 2006)?
2 Days to Vegas sa vyvíja od roku 2003 a bude využívať in-house engine, na ktorom sa pracuje od roku 1998. Keďže sa v hre budú využívať autá na prekonávanie vzdialeností, herný svet bude dostatočne rozľahlý, aby sa v ňom hráč bez problémov stratil, pričom bude možné vchádzať do niektorých budov a to bez loading screenov. Engine zabezpečí aj plynulé striedanie dňa a noci, o fyziku sa postará licencovaný (nemenovaný) middleware.
V hre sa ocitnete v koži Vinnyho, ktorý má 48 hodín nato, aby vytiahol svojho brata z problémov. Aj keď sa autori s myšlienkou paralelného plynutia herného času s tým skutočným pohrávali, nakoniec ju zavrhli, veď kto by chcel riadiť auto niekoľko hodín v kuse bez nejakej akcie? 2 Days to Vegas si má udržať rozumný pomer medzi akciou a adventúrou.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 61
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 82
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- RECENZIA: Farthest Frontier 7
- Fanúšikovský mod C&C Generals: Evolution dostal update 3
- Ako vyzerá GTA IV s path tracingom cez RTX Remix? 28
- Aký PC handheld kúpiť? Ktorý je najlepší? 39 zobraziť viac článkov >
|
PC
Xbox 360 Vývoj: Steel Monkeys Štýl: akčná adventúra Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||













