Horor vybavený enginom Unreal 4 |
Procedurálne generovaný horor Daylight s opovážlivo krátkou hracou dobou.
Ďalšou hrou postavenou na Unreal Engine 4 nebude žiadna megalomanská akcia zvučného mena, ale horor Daylight s procedurálne generovaným prostredím a opovážlivo krátkou hracou dobou. Prvou hrou, ktorá sa pýšila enginom Unreal 4, je Fortnite of Epic Games.
V Daylight sa ocitnete sa v koži mladej ženy, ktorá sa zobudí v ústave. Nevie, ako sa tam dostala ani prečo ju chcú duchovia zabiť. Vie len jedno, musí odtiaľ utiecť. A to bez tradičných zbraní, iba s pomocou telefónu, aplikácií v ňom a zdrojov svetla ako sú svetlice.
Útek zo strašidelného domu má trvať približne 30 minút. Táto kratučká hracia doba má byť kompenzovaná znovuhrateľnosťou, hľadaním stôp a lepením dohromady príbehu v spojení s neustále sa meniacim prostredím pri každom reštarte. Na stenách objavíte odkazy, narazíte na staré dokumenty alebo video správy zobrazené na posadnutom telefóne. Mimochodom, pod príbeh sa podpísala mediálne známa Jessica Chobot, informoval Polygon.
Autorský tím Zombie Studios, ktorý má na svedomí minuloročnú akciu Deadlight, plánuje Daylight uviesť na Steam v priebehu tohto roka s cenovkou okolo 20 dolárov. Nevylučuje ani epizodický obsah.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 47
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Vývoj: Atlus / Zombie Studios Štýl: Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|