Blitzkrieg II detaily |
Gamershell vyspovedal Georga Ossipova z tímu Nival Interacitve (Silent Storm) ohľadom pripravovanému pokračovaniu úspešnej RTS z druhej svetovej vojny Blitzkrieg. Otázky smerovali hlavne na nové možnosti hry, 3D engine, rozmanitosť jednotiek a multiplayer. Autori sa na začiatku vývoja Blitzkrieg II pohrávali s myšlienkou, že si hráč bude môcť vyrábať vlastné jednotky, ale na koniec od toho upustili kvôli historickej presnosti a zničeniu tak celého konceptu Blitzkrieg. Novinkou bude privolávanie posíl počas bojov, hráč sa bude môcť rozhodnúť aké posily si privolať, do misií boli pridané okrem primárnych cieľov aj vedľajšie úlohy, plnením ktorých sa budú zvyšovať skúsenosti vašim jednotkám a ich počtov na bojisku. Celkovo má byť do hry zahrnutých viac ako 300 druhov jednotiek a 60 druhov vojakov (vrátane Japonských a špeciálnych jednotiek), Blitzkrieg II bude ponúkať štyri kampane za Nemecko, Rusko, Veľkú Britániu a USA. Jednotlivé kampane sa budú medzi sebou odlišovať nielen odlišným prostredím a kontinentom, na ktorom sa bojuje, ale aj inou stratégiou, Američania preferovali vzdušné jednotky a Briti naopak boli pri pobreží ako doma. Blitzkrieg II bude postavený na novom 3D engine s možnosťou zničiť prakticky každú budovu v hre, nová grafika sa odrazí hlavne na detailných jednotkách množstve animácií, efektov a výstrelkov počasia.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Gears of War: Reloaded 60
- GTA VI má dostať realistickú fyziku vody 82
- Procesor pre PlayStation 6 handheld naznačený, plus prísť má aj PS6 S verzia 136
- DOJMY: The Outer Worlds 2 27
- Septembrové hry 28
- Battlefield 6 predstavil svoje PC možnosti a požiadavky a priblížil Portal 52
- DOJMY: Pragmata 17
- Nový Knight Rider film je v príprave 50
- Atari kúpilo päť Ubisoft titulov 18
- Septembrové filmy a seriály 15 zobraziť viac článkov >
PC
Vývoj: CDV / Nival Interactive Štýl: stratégia / realtime Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|