Dead Space Remake sa ukázal, zverejnil dátum vydania |
Vieme, kedy opäť prežijeme hrôzy na vesmírnej lodi Ishimura
Vývojári zo štúdia Motive nám v živom vysielaní ukázali, ako pokračujú práce na remaku Dead Space, pričom nám predviedli zábery z pre-alpha fázy vývoja. Producent Philippe Ducharme, kreatívny režisér Roman Campos–Oriola a Art Director Mike Yazijian diskutovali o tom, ako tím pracuje je na arte, modeloch postáv, osvetlení a vizuálnych efektoch pre dnešnú generáciu platforiem a nový Frostbite engine.
V procese tvorby remaku hry zostávajú verní trom kľúčovým umeleckým pilierom: „Horor“, „Podmanivosť“ a „Zažitý svet“. Mike Yazijian vysvetlil, ako sa vytvárajú prostredia, ktoré hráčov pohltia. Tím sa zameral na vytvorenie živého vzhľadu na lodi USG Ishimura, aby lepšie reprezentoval hororový príbeh hry v každom prostredí.
Najdôležitejší je hororový príbeh, ktorý ovplyvňuje vzhľad nekromorfov, prostredia aj zbraní. Druhým pilierom je podmanivosť, aby bolo zasadenie uveriteľné. Tretí pilier je priestor, na ktorom je vidno, že sa v ňom žilo. Interiér lode po 62 rokoch vykazuje známky poškodenia. Všetky objekty boli používane, opotrebené a recyklované.
Vo videu sme mohli vidieť MRI miestnosť z druhej kapitoly hry. Vývojári vysvetlili, že každú miestnosť, analyzujú, aby zistili, čo v nej môžu prerobiť, rozoberú ju na kúsky, pridajú textúry, naratívne prvky ako špinu z opotrebenia, krv a prirodzené svetlo.
Vývojári ukázali, ako zapracovali na vizuálnych efektoch. Bola pridaná hmla, dym a pyrotechnika, ktorá sa mení v závislosti od podmienok prostredia a predmetov vo svete. Tvorcovia ukázali, ako sa VFX efekty menili v závislosti od zapnutej a vypnutej gravitácie. Vylepšené VFX majú pomôcť zintenzívniť záhadu, napätie a pohlcujúci zážitok pre hráčov.
V živom prenose sme videli aj vylepšenia modelov postáv. Isaacov oblek bol prepracovaný a zdokonalený, aby bol aktuálny, no zároveň si zachoval ikonický vzhľad originálu. Použili funkčné a lacné syntetické materiály, pretože drahé materiály ako koža by boli vo vesmíre nedostupné.
Vo videu sme mali možnosť vidieť aktualizácie nekromorfa zvaného „Slasher“ vrstvu po vrstve. Ukázali nám, ako rozkúskovali ľudskú postavu na kostru, svaly a orgány, aby z nich následne vyskladali hrôzostrašných nekromorfov.
Vývojári sa venovali aj svetelným efektom. Aktualizované osvetlenie na Ishimure, svetelné efekty v reálnom čase a atmosférické prvky, ako je volumetrická hmla, prispievajú k celkovej pohlcujúcej sci-fi survival hororovej atmosfére a pocitu hrôzy na USG Ishimura.
Mike Yazijian nám ukázal niekoľko concept art snímok a stream zavŕšili in-engine gameplay zábermi, ktoré aj v tejto fáze vývoja vyzerali ohromujúco. Predviedli všetky prvky osvetlenia, hmly, iskier a naratívnych prvkov, ktoré dali prostredie do pohybu a vďaka nim USG Ishimura neuveriteľne ožila. Ďalšiu dávku noviniek a zábery zo samotnej hrateľnosti nám chcú vývojári naservírovať v októbri niekedy pred Halloweenom, kedy bude hra bližšie k vydaniu naplánovanému na 27. január 2023.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 47
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- X-Files reboot je už v príprave 65 zobraziť viac článkov >