Dead Space Remake sa ukázal, zverejnil dátum vydania |
Vieme, kedy opäť prežijeme hrôzy na vesmírnej lodi Ishimura
Vývojári zo štúdia Motive nám v živom vysielaní ukázali, ako pokračujú práce na remaku Dead Space, pričom nám predviedli zábery z pre-alpha fázy vývoja. Producent Philippe Ducharme, kreatívny režisér Roman Campos-Oriola a Art Director Mike Yazijian diskutovali o tom, ako tím pracuje je na arte, modeloch postáv, osvetlení a vizuálnych efektoch pre dnešnú generáciu platforiem a nový Frostbite engine.
V procese tvorby remaku hry zostávajú verní trom kľúčovým umeleckým pilierom: „Horor“, „Podmanivosť“ a „Zažitý svet“. Mike Yazijian vysvetlil, ako sa vytvárajú prostredia, ktoré hráčov pohltia. Tím sa zameral na vytvorenie živého vzhľadu na lodi USG Ishimura, aby lepšie reprezentoval hororový príbeh hry v každom prostredí.
Najdôležitejší je hororový príbeh, ktorý ovplyvňuje vzhľad nekromorfov, prostredia aj zbraní. Druhým pilierom je podmanivosť, aby bolo zasadenie uveriteľné. Tretí pilier je priestor, na ktorom je vidno, že sa v ňom žilo. Interiér lode po 62 rokoch vykazuje známky poškodenia. Všetky objekty boli používane, opotrebené a recyklované.
Vo videu sme mohli vidieť MRI miestnosť z druhej kapitoly hry. Vývojári vysvetlili, že každú miestnosť, analyzujú, aby zistili, čo v nej môžu prerobiť, rozoberú ju na kúsky, pridajú textúry, naratívne prvky ako špinu z opotrebenia, krv a prirodzené svetlo.
Vývojári ukázali, ako zapracovali na vizuálnych efektoch. Bola pridaná hmla, dym a pyrotechnika, ktorá sa mení v závislosti od podmienok prostredia a predmetov vo svete. Tvorcovia ukázali, ako sa VFX efekty menili v závislosti od zapnutej a vypnutej gravitácie. Vylepšené VFX majú pomôcť zintenzívniť záhadu, napätie a pohlcujúci zážitok pre hráčov.
V živom prenose sme videli aj vylepšenia modelov postáv. Isaacov oblek bol prepracovaný a zdokonalený, aby bol aktuálny, no zároveň si zachoval ikonický vzhľad originálu. Použili funkčné a lacné syntetické materiály, pretože drahé materiály ako koža by boli vo vesmíre nedostupné.
Vo videu sme mali možnosť vidieť aktualizácie nekromorfa zvaného „Slasher“ vrstvu po vrstve. Ukázali nám, ako rozkúskovali ľudskú postavu na kostru, svaly a orgány, aby z nich následne vyskladali hrôzostrašných nekromorfov.
Vývojári sa venovali aj svetelným efektom. Aktualizované osvetlenie na Ishimure, svetelné efekty v reálnom čase a atmosférické prvky, ako je volumetrická hmla, prispievajú k celkovej pohlcujúcej sci-fi survival hororovej atmosfére a pocitu hrôzy na USG Ishimura.
Mike Yazijian nám ukázal niekoľko concept art snímok a stream zavŕšili in-engine gameplay zábermi, ktoré aj v tejto fáze vývoja vyzerali ohromujúco. Predviedli všetky prvky osvetlenia, hmly, iskier a naratívnych prvkov, ktoré dali prostredie do pohybu a vďaka nim USG Ishimura neuveriteľne ožila. Ďalšiu dávku noviniek a zábery zo samotnej hrateľnosti nám chcú vývojári naservírovať v októbri niekedy pred Halloweenom, kedy bude hra bližšie k vydaniu naplánovanému na 27. január 2023.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 194
- Aké známe postavy sa objavili v Mafia The Old Country? 28
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Nové Mega zľavy spustené 19
- Xiaomi predstavilo Redmi 15 5G so 7000mAh batériou 27
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 86
- Battlefield 6 a Battelfield 2042 - porovnanie deštrukcie 63
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 35
- AMD potvrdilo, že vyvíja pre Microsoft čipy, ktoré budú poháňať budúce konzoly Xbo 41
- RECENZIA: Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition 12 zobraziť viac článkov >