GTA V

Vážené dámy, vážení páni, rok 2013 je tu a nesie sa v znamení obrovských titulov. Nepochybne jeden z najväčších sa vám pokúsim ozrejmiť a pripomenúť a napokon zrekapitulovať doterajšie poznatky.

Xbox360
pridal cappko 6.1.2013 o 8:25 pod používateľské preview

Ak nemáte radi dlhé a komplexné články plné analýz, porovnaní s ostatnými titulmi, ostatnými firmami a silnými retrospektívami k predošlým hrám (nie len ku GTA) kde sa snažím vysvetliť zaužívané konanie firmy, porovnaní jednotlivých platforiem a ich výkonu, ďalšie riadky ani nečítajte. Toto nie je iba statické zhrnutie faktov, ktoré už poznáme. Ide o moje myšlienkové pochody ohľadom tejto impozantnej hry, ktorými sa za pomoci faktov a potvrdených či nepotvrdených informácií snažím odpovedať na veľa nezodpovedaných otázok ohľadom tohto titulu. Od ohlásenia GTA V prešiel viac než rok, čo sa možno niektorým ľuďom vrátane mňa nezdá, no v hernom priemysle vidieť masívny pokrok. Rok 2012 bol plný kvalitných titulov, ktoré si zachovali svoje meno a značku, a rovnako nám zase raz firmy, ktorým nejde o nič iné ako o rýchly zárobok pod sľubom zvučného mena titulu dokázali to, že ich úpadok do útrob komerčnej čiernej diery je nenávratný. Môžem tvrdiť, že som Rockstar fanboy, ale nie na takom princípe, na akom fungujú fanboyovia hardwarových firiem ako Sony či Microsoft, aj sám Rockstar pri interview ohľadom GTA povedal, že mohli kľudne vystreliť do obehu každý rok nové GTA, ale neurobili tak a možno práve vďaka tomu ľudia nestratili záujem o sériu, čo je jeden z hlavných predností tejto vývojarskej enklávy. GTA IV si až na pár ľudí, ktorým nesadol nový spôsob rozprávania príbehu a hrateľnosti všetci pamätáme ako epickú jazdu v nie najväčšom hernom svete v sérií GTA, ale zato najdetajlnejšom a najrealistickejšom. Poďme si to zrekapitulovať.




GTA IV vyšla v Apríli 2008 na Xbox 360 a Playstation 3 a fanúšikovia série dva roky pred vydaním priam dychtili za akýmkoľvek kúskom potvrdenej či nepotvrdenej informácie, nehovoriac o screenshotoch a traileroch, ktoré s každým vypustením medzi hráčov len stupňovali ošiaľ a napätie, ako bude vyzerať prvý "next-gen" GTA titul, ako sa zmení a ako bude verný svojmu menu. Pri vydaní prvého traileru stránky Rockstaru spadli a internet bol obzvlášť pomalý, jednoducho publicita, aká má pri titule takéhoto ranku byť. Podobná situácia sa deje aj teraz pri GTA V. Rockstar krátko po ohlásení hry vypustili prvý trailer, po ktorom nasledovala polročná odmlka bez akéhokoľvek kúsku novej informácie. Hráči vyčítali z traileru mnoho, no kľúčové informácie si Rockstar nechal pre seba, odbíjajúc otázky iba odpoveďami typu: "Na hre usilovne pracujeme, ide o najväčší projekt Rockstaru". Rockstar popisuje GTA IV ako o prvé naozaj ambiciózne pokusy s GTA na novej platforme. Hra mala svoje chyby ale išlo o pure zábavu a hráči aj z tých málo vecí, ktoré vyčítali boli tie, že sa možnosti, ako ich poznáme z predošlých GTA scvrkli na minimum. Rockstaru sa GTA IV podaril a tak postupne začali vydávať kvalitné DLC alebo epizódy, ktorými pridával nie len tony nového obsahu ale aj možností a celé to zaklincovali posledným prídavkom Ballad of Gay Tony, kde sme dostali okúsiť explozívne misie, masívne množstvo vozidiel a zbraní, malý tank či padák, skrátka trvalo to dlho, no Rockstar si GTA IV doskladal pomocou prídavkov na úroveň, ktorú sme očakávali od začiatku. Najobľúbenejšia misia z GTA IV, ktorá najviac zarezonovala u hráčov je však z pôvodného GTA a je to misia "Three Leaf Clover". Ja len podotknem ako už podotkli rôzne preview predo mnou, že ide o 15 minút GTA nirvány, kde sa dostanete do banky, vykradnete safe, prestrieľate sa cez jednotky SWAT alebo NOOSE a potom ujdete cez metro pred helikoptérou a utečiete na východiskovom vozidle na druhom konci metra. Malo to napätie, malo to príbeh a konverzácie medzi postavami, malo to akciu, malo to všetko. V takomto duchu nám Rockstar sľúbil najnovšie GTA s poradovým číslom 5, kde skoky medzi číslami VŽDY znamenali obrovský skok v hrateľnosti a v technológiách. Ideme si teda každý element bližšie rozanalyzovať.




Dnes, keď už embargo na informácie ohľadom GTA V a na obrázky padlo, je súčasťou všeobecného vzdelania to, že Rockstar nám neimplementuje viac než jednu hlavnú postavu ale hneď TRI!!! Tri postavy naraz, medzi ktorými sa môžeme prepínať. Všetko to podľa previewerov ako IGN, ktorí videli gameplay demonštráciu priamo od Rockstaru vraj funguje tak, že ide o plynulý element, že ide o oddialenie kamery podobne ako na Google Earth, minimenu s výberom postavy (tu niektoré postavy nemusia byť v misiách či v iných situáciách na výber) a priblíženie k zvolenej postave. Ako to, preboha, dokázali v oveľa krajšej grafike, v trikrát väčšej mape a v reálnom čase bez loadingu na 6 ročných konzolách?!!? V lokálnej misii sa to ešte dá pochopiť, ale to, že si postavy dynamicky vedú svoj život, zatiaľ čo vy za nich nehráte a potom sa k ním vrátite a môžete ich nájsť v rozličných situáciách v tak obrovskom svete je jednoducho niečo impozantné. Buď ide o najnaskritptovanejší gameplay prvok ktorý sa nám javí ako dynamický a po čase si na to zvykneme alebo ide naozaj o tak prevratnú myšlienku, ako nám bola doteraz prezentovaná. Jedno je isté, nemám nič proti firmám ako Crytek ale reči typu "konzoly nám už nestačia, DX11 efekty na konzolách alebo Xbox 360 a PS3 nemajú už ani 1 percento výkonu voľného" sú len prevarená kaša a ako je vidieť, tichá voda brehy myje. Holt, Rockstaru evidentne dnešné konzoly stačia na vyjadrenie všetkého čo vyjadriť chcú a aj keď som vášnivý PC hráč a sám to cítim tak, že GTA pochádza práve z PC platformy, som ohúrený z trailerov a screenshotov, ktoré máme doteraz k dispozícií ku GTA V.




Poďme sa pozrieť na herný svet. Bez najmenších pochýb ide o najrealistickejšie vyjadrenie mesta Los Angeles aj s okolím. Pod okolím mám na mysli malé dedinky, prírodu, púšť, skrátka svet, ktorý sme videli v San Andrease, len oveľa väčší a detailnejší. Jedna vec však zo sveta San Andreas neprešla a to sú mestá San Fierro a Las Venturas. Ja som osobne rád, keďže svet San Andreasu bol pôsobivý ale ani jedno mesto nebolo spracované do úplných detailov a sám Rockstar to oddôvodnil tým, že Los Angeles bude väčšie a detailnejšie než hocijaké iné otvorené mesto, ktoré sme v sandboxových hrách doteraz videli. Taktiež je potvrdené to, čo je od začiatku zrejmé, že je lepšie mať obrovskú metropolu a množstvo malých dediniek naokolo. Práve malé mestečká a dedinky budú dotvárať osobitnú atmosféru a realistično v tom, že aj v otvorenom svete sa nachádzajú malé aglomerácie. Z prírody sme veľa zatiaľ nevideli, okrem traileru a pár screenov, no Rockstar veľkosť opisuje ako väčší svet, než mapy GTA IV, San Andreas a Red Dead Redemption dokopy. To umožňuje nie len väčšiu znovuhrateľnosť a objavovanie, ale aj možnosť pridať niektoré nové elementy ako vozidlá. Nech by bol svet GTA IV detailný a realistický akokoľvek, či už s fotoreálnymi grafickými modmi na PC, alebo len na konzolách bez nich, prídavky ako štvorkolka, stíhačka, púštna buggyna alebo iné offroad elementy by boli zbytočné v meste New York, ktoré Rockstar opisuje ako pekné, ale klaustrofobické, kde jediný kúsok prírody bolo severné Alderney alebo Jersey, skrátka išlo o betónovú džungľu. Aj stíhačkou by sa svet GTA IV dal preletieť za 20 sekúnd z jedného konca na druhý, proste na to potrebujete niečo väčšie. Svet GTA V je na to vraj plne vybavený a je oveľa otvorenejší, aj ulice sú väčšie a reálnejšie a svet plne umožňuje akýkoľvek pohyb a ponúka všetky druhy terénu od hôr až po planiny a zastavané oblasti.




Poďme sa pozrieť na grafické spracovanie a elementy s tým spojené. Nepoznáme detailné špecifikácie enginu, aj keď vieme, že je to inkarnácia RAGE, ale po prúseroch s GTA IV na PC a ak mám pravdu povedať aj na konzolách, si to určite Rockstar poistí podobne ako pri takom Max Payne 3, kde bol engine oveľa vyladenejší. Obrázky vyzerajú úžasne a aj keď sa hráči dušujú, že sa samozrejme nechytá na GTA IV s grafickými modmi ako Icenhancer alebo ENBSeries, akonáhle hra vyjde na PC, bude mať oveľa lepší grafický a zrejme aj výkonnostný základ ako IV, čo nám dovolí zmodovať grafiku ešte na oveľa krajšiu úroveň. Ide však o veľmi pekný pokrok na konzolách a ak Rockstar prinesie grafiku na takej úrovni, ako ju vidno na oficiálnych high-res screenshotoch, kde vidno pokročilú geometriu, textúry a nasvetľovanie objektov a scén, bude to benchmark hier na konzolách dnešnej generácie. Je nám jasné že dnešné konzoly sa nechytajú ani na priemerné PC, ale konzoly samé osebe to nikdy nemali v hrách Rockstaru ľahké, pretože ich vyšťavovali do posledného flopu. Hráči na fórach a na internete všeobecne majú strach ako o Xboxovú tak aj PS3 verziu. Určite ma za to Sony Fanboyovia budú upaľovať (všimnite si použitie termínu Sony Fanboy a nie PS3 fanboy ;-) ), ale u PS3 ide o legitímny strach z framedropov.




GTA IV totiž bežala na PS3 v nižšom rozlíšení, s horšími textúrami, s miznúcimi objektmi, rozmazaná a s práve už spomenutými framedropmi. Red Dead Redemption bežal opäť v nižšom rozlíšení, navyše s framedropmi pri veľa objektoch na obrazovke a hlavne vegetácia bola zriedená o tri levely. PS3 má narozdiel od Xboxu slabší grafický čip, kde ponúka 24 pixelových shaderov a 8 vertexových shaderov, kým Xbox má okolo 48 unifikovaných shaderových jednotiek, schopných emulovať sa tam, kde je to potrebné. Pri GTA V a jeho masívnom svete to bude potrebné určite takmer všade. PS3 má navyše jednojadrový procesor oproti 3jadru v Xboxe, kde ale má k dispozícií 7 pomocných jadier, ktoré dokážu preberať prácu grafického procesora. Bohužiaľ, naučili sa to využívať len firmy, ktoré svoju činnosť dedikujú špeciálne iba pre vývoj pre PS3 a je to vidieť na famóznych projektoch ako Uncharted, či Heavy Rain, ktoré by sa na Xboxe rozpohybovali oveľa náročnejšie. Pri Max Payne však Rockstar prvýkrát pustil hru na oboch platformách v rovnakom 720p rozlíšení s rovnakými grafickými efektami aj textúrami a aj keď PS3 verzia má framedropy, už to nie je také citeľné ako v predošlých tituloch. Zrejme sa pri vývoji a vylepšovaní RAGE enginu naučili odomknúť aspoň čiastočne potenciál procesora ktorý drieme v PS3 a tak sme všetci VEĽMI zvedaví, ako bude PS3 zvládať GTA V. Všetky obrázky, čo doteraz vyšli sú vraj práve z PS3 a ukazujú kvalitu, takže sa môžeme skôr tešiť ako roniť slzy.




Pri Xboxe je tu pálčivý problém s médiom a jeho kapacitou. Formát HD-DVD, ktorý Xbox za pomoci vymeniteľnej mechaniky podporoval, je mŕtvy, a tak svetu vládne Blu-Ray. PS3 má teda k dispozícií 25 GB médium a ak by bolo aj to málo, dá sa použiť 50 GB dvojvrsvové médium. U Xboxu tu však máme 8,5 GB dvojvrstvové DVD. Rockstar sú ale chytré hlavičky a pri GTA IV, kde napasovali na JEDNO DVD detailné mesto, všetky textúry a modely vozdiel, NPC či príbehových postáv a ešte dokázali nájsť miesto na celý príbeh, grafický a fyzikálny engine, multiplayer (pri ktorom sa na konzolách tvorcovia veľakrát uchyľujú k samostatnému multiplayerovému disku) hudobné rádiá a dabing je jednoducho očividné MAJSTROVSTVO kompresie. Pri L.A. Noire sme však už vďaka trom DVD museli počas hrania dvakrát vymieňať DVD a tak som osobne veľmi zvedavý, ako sa na Xboxe popasujú v Rockstare s kompresiou pri najmasívnejšom titule histórie, ktorým je GTA V. Spomenul som GTA V pre PC, ktoré však nebolo ohlásené. Môžeme si my, hráči, písať petície, búchať hlavy o zem, poskladať sa do zápalkovej škatuľky a nechať sa deportovať na Sibír, Rockstar má aj tak svoju politiku. Na otázky ohľadom PC, či WiiU verzie odpovedali, že nie sú hardwarová a softwarová firma a vyrábajú skôr obsah ako by mali posúvať dopredu platformy, vraj sa PC verzia ešte len zvažuje, takže sa teraz sústredia všetkými silami na konzolové verzie. Stačí sa ale pozrieť na posledné tituly Rockstaru a okrem čisto konzolovej záležitosti menom Red Dead, vyšli PC verzie všetkých titulov maximálne do roka po vydaní konzolových verzií. Navyše PC verzia bola u GTA IV celkom dobre predávaná, napriek mizernej optimalizácií, kde bola táto verzia delená od čistého portu z Xboxu iba tlačítkami z ovládača, takže si osobne racionálne myslím, že aj keď PC nie je na jar 2013 medzi štartovacími "GTA V ready" platformami, dodatočne sa GTA V na pravú HD next gen platformu dostane. Osobne nevylučujem ani WiiU verziu ale na 90 percent si myslím, že Rockstar nemá ani čas, priestor a ZATIAĽ ani tak obšírne publikum, ako pri 360 a PS3 na najatie drahých konských síl do firmy za účelom portu na novú technologickú vychytávku od Nintenda. Uvidíme.




Preniesol som vás cez tŕnistú cestu plnú doterajšej technológie, konzol a platforiem, porovnaní a dohadov, poďme sa na titul konečne pozrieť z ľudského faktoru. Postavy Michael, Trevor a Franklin budú mať každý vlastné koníčky a hobby, ktoré budú zvládať len individuálne a tak bude prepínanie medzi postavami nevyhnutné. Niektoré misie obsahujú jednu postavu, niektoré dve a niektoré všetky tri a práve pri bankových prepadoch a rôznych akčných misiách, v ktorých duchu sa GTA V nesie, budeme môcť prepínať medzi Franklinom, ktorý bude únikový šofér, ostreľovač zo strechy a pomocník pri takýchto prácičkách, Trevorom ako armádnym pilotom a nemilosrdným šialencom a Michaelom ako rodinným typom, no rovnako neľútostným bankovým lupičom. Takto bude možné vidieť misiu zo všetkých akčných perspektív. Rovnako aj v spoločných misiách si ostatné postavy, za ktoré práve nehráte, robia svoje, buď pokračujú v zadanej úlohe či prestrelke, alebo vám asistujú pri konkrétnej činnosti. Kaźdá z postáv bude mať svoje špecifikácie, Franklin bude lepší motorkár a bude mať psa, Trevor je bývalý armádny pilot a tak očakávame rôzne vylepšenia v riadení lietadiel a Michael je mozog operácie a bude vedieť v podstate ultimátne z každého rožku trošku. Franklin nám teda aspoň zatiaľ predstavuje akéhosi mladého pomocníka, Trevor šialenú akčnú postavu, na ktorú keď si prepneme, budeme ju môcť nájsť v prekérnych situáciách, no a Michael je učebnicová GTA postava. Rockstar sa učí z kritiky predošlých dielov a prináša premakaný ekonomický systém, kde sa síce nebudú dať kupovať apartmány ani nehnuteľnosti, keďže každá postava je už "zabydlená", ale peniaze sa budú môcť dať investovať rôzne, od oblečenia až po rôzne iné artikle. Údajne sa vracia aj obchod so zbraňami Ammu-Nation a tak sme na nové možnosti nakupovania veľmi zvedaví. Renesanciu prežíva aj mobilný telefón, kde však budete dostávať dostatok, ale o niečo menej "otravných" telefónnych hovorov ako v GTA IV a bude slúžiť na rôzne iné, zatiaľ nespomenuté vychytávky, údajne aj na 3G pripojenie k internetu.




Vďaka implementácií troch postáv budeme môcť robiť veľa nových vedľajších aktivít a minihier, ale oproti San Andreas zase ostatnú nepovšimnuté RPG prvky a tentoraz oproti GTA IV aj randenie s priateľkami, kde by tento prvok bolo oveľa komplikovanejšie zaprogramovať do vyvinutého GTA V konceptu a hra by údajne bola príliš komplexná. Obsahu a zábavy máme v hre až až a podľa Rockstaru s vedľajšími úlohami nebudeme po prejdení hlavnej príbehovej línie sklamaní. V Red Dead Redemption sa náhodne generovali ľudia, ktorým sme mohli pomôcť ale aj ich odignorovať a bolo to veľmi dynamické a realistické a takto podobne vraj bude svet GTA V plný zlodejov a nebezpečných ľudí, motoristov, ktorým sa pokazilo auto, či dodávok plných peňazí alebo zbraní, ktoré sa budú generovať po uliciach a budú sa dať ukradnúť. Takto sa budeme môcť premávať po svete a obsah a malé misie sa na nás budú iba valiť. Náhodné stretnutia s postavami, ktoré poznáme z GTA IV sa vracajú a vraj v oveľa väčšom svetle. Rovnako je príbehová línia sama osebe dynamická a plná rozhodnutí, a hra má údajne viac koncov, ale nebudú to rozhodnutia, ktoré ovplyvnia budúcnosť príbehu zásadne, keďže s troma postavami je samozrejme neuveriteľne komplikované zadať do skriptu premennú. Taktiež hra nebude fungovať na princípe "každá postava má svoj príbeh" a nebude sa dať prejsť trikrát a úplne rôznymi spôsobmi ako pri GTA IV a Epizódach, avšak znovuhrateľnosť bude stále masívna vďaka už spomenutému prepínaniu.




Chcem sa ešte chvíľu povenovať vydaniu hry. Oficiálna informácia zadaná ako "Jar 2013" fanúšikov série síce mohla vzrušovať ďaleko za hranicu vytŕženia z extázy v Októbri 2012, ide už ale o oveľa pálčivejší fakt, keď už sme vstúpili do roku 2013. Rockstar si kontroluje svoje hry poctivo a nevypustí ani len o screenshot navyše, než by musel, to je nám všetkým známe. Viackrát v histórií svoje hry však odložil. Ak chceme byť astronomicky presní, Jar 2013 začína na severnej hemisfére zemegule v Stredu 20. Marca a končí vo Štvrtok 20. Júna. Ide o trojmesačné okno, kde Rockstar kľudne môže GTA V ohlásiť na spomenutý 20ty Jún a mať čistý štít, že dodržali spomenutú periódu menom Jar 2013. Takže tešíme sa na hru preveľmi, ale je zbytočné robiť si klamlivé nádeje, že hra vyjde niekedy v Marci. Ja by som z historického hľadiska tipoval neskorý Apríl alebo skorý Máj, keďže to je približne doba, kedy Rockstar vydávali svoje tituly na začiatku druhého kalendárneho kvartálu. Ak by toto bola pravda, PC verzia by nás čakala niekedy okolo Októbra až Novembra. Multiplayer je taktiež dôležitým prvkom hry a povedal by som že v nasledujúcich mesiacoch sa vraj okrem nedokončeného ekonomického modelu hry bude pracovať hlavne na ňom. Zatiaľ ešte vraj nie je v stave, aby sme ho videli, treba robiť bohužiaľ to, čo doteraz: tešiť sa a vytrvalo čakať.




Grafika je posunutá vpred, svet je niekoľkonásobne väčší, realistickejší a detailnejší, prvýkrát v histórií prepíname plynule medzi troma hlavnými postavami a možnosti a prostriedky v hre sú od malých vozidiel až po vychytávky typu stíhačky a ponorky veľmi prominentné. Xbox 360 a Playstation 3 majú špecifikácie, ako som už vyššie spomenul, rôzne, každá platforma má u hier od Rockstaru svoje výhody a aj nevýhody, no jedno ich nezadržateľne spája: sľub od firmy, ktorá chce zabaviť najprv hráča a až dôsledkom tejto nekonečnej zábavy, čoho výsledkom je najprominentnejší a najväčší titul v dejinách sandboxových hier. So všetkou hrdosťou môžem povedať že GTA je jedna z mojich najobľúbenejších herných sérií už od mladosti a že počítam každú sekundu do doby, než mi deň po vydaní zaklope najdrahší kuriér, akého som si pri predobjednávke mohol vybrať, než ho vyplatím 60 EURami a než sa po inštalácií na HDD po prvý raz zapne titul, ktorý všetci skloňujú ako nielen hru roku 2013 ale hru desaťročia. Dámy a páni, ďakujem za pozornosť.


napísal cappko 6.1.2013



Páči sa mi!

GTA V

PC
PS3
PS4
Xbox 360
Xbox One
PS5
PS5

Vývoj: Take 2 / Rockstar North
Štýl: Akčná Adventúra
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 17.9. 2013
 15.3. 2022 (,Xbox Series X|S,PS5)
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
NOVÉ RECENZIE HRÁČOV
6.0
| The Last Of Us Part II
[pridal PrecedaVlasť 3.3.2024 3]
6.0
| The Last Of Us Part 2 remastered
[pridal PrecedaVlasť 27.2.2024 90]
6.5
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal PaPoČa 22.1.2024 21]
| Tomb Raider I-III Remastered
[pridal T0M0 16.1.2024 18]
9.3
| Alan Wake 2
[pridal Tiqer 20.12.2023 21]
| Witcher 4
[pridal Joey N 10.12.2023 0]
8.5
| Marvels Spider-man 2
[pridal Filip Basketak 27.10.2023 21]
8.9
| Remnant 2
[pridal Umelec roku 19.8.2023 11]
8.3
| Final Fantasy XVI
[pridal Tiqer 2.8.2023 27]
2.0
| Modern Warfare 2022 - minirecenzia
[pridal PrecedaVlasť 23.7.2023 0]
9.0
| Modern Warfare 2019 - minirecenzia
[pridal PrecedaVlasť 23.7.2023 0]
8.6
| Assassins Creed Valhalla
[pridal Lukášcico 11.7.2023 2]
| Preview na Final Fantasy 16
[pridal Sidh 26.5.2023 11]
8.2
| Star Wars Jedi: Survivor
[pridal Tiqer 12.5.2023 9]
9.5
| Resident Evil 4 (2023)
[pridal saimonkaca 5.4.2023 0]
10
8.7
| Resident Evil 4
[pridal Tiqer 4.4.2023 26]
9.0
| Lorelai
[pridal de Bielawa 1.4.2023 5]

SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (34)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18491)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk