Pohľady na Forza 3 demo |
Dlho očakávané demo na Forzu 3 sa včera ocitlo na Live a to sme samozrejme museli využiť.
Dlho očakávané demo (mimochodom lokalizované do češtiny, takže rovnaký bonus môžeme očakávať aj v plnej hre) na Forzu 3 sa včera ocitlo na Live a ponúka jednu trať v Španielsku spolu s touto päticou vozov:
• 2007 Porsche #80 Flying Lizard 911 GT3-RSR
• 2010 Audi R8 5.2 FSI quattro
• 2009 Ferrari California
• 2008 Mitsubishi Lancer Evolution X GSR
• 2009 Mini John Cooper Works
Showcase
Po usadení sa za volant si nemôžete nevšimnúť trochu slabšie spracované interiéry, ktoré by si zaslúžili ešte nejaký ten týždeň roboty navyše. Potom už ale začne závod a vy si začnete vychutnávať dôležitejšie veci. Autá sa na trati správajú jednak podľa výkonu a tiež podľa zapnutých asistentov. ABS, stabilizačný a trakčný systém – to vo veľkej miere ovplyvňuje, či sa v prvej zákrute budete vytešovať alebo naopak skúšať funkciu pre vrátenie času. Jazdný model dokáže byť tolerantný pre začínajúcich jazdcov, na druhej strane so silným autom a vypnutými asistentmi je dostatočnou výzvou aj pre náročnejšie publikum. Dokazuje to aj nutnosť meniť pneumatiky a tankovať benzín.
Sector Ferrari Gameplay (CZ)
Pred úvodom pretekov je možné nastaviť si mieru vplyvu poškodenia vozidla na jazdné vlastnosti. Tu treba podotknúť, že v Turn 10 sa zamerali viac na veci ako pneumatiky, tlmiče spojka atď, teda akési vnútorné (alebo systémové) poškodenie. Vizuálne zmeny po nárazoch zväčša spočívajú v rozbití skiel, odtrhnutí zrkadielok, premačkaní plechov a podobne. Odtrhnúť celý nárazník alebo zničiť auto „na totálku“ sa mi nepodarilo. Vnútorné poškodenie funguje výborne, pokazená prevodovka nie len že preradzuje niekoľkonásobne dlhšie (ak vôbec), ale aj vydáva pračudestné zvuky a dokáže v najnevhodnejšiu chvíľu rozvibrovať celý volant.
Grafické spracovanie je minimálne o triedu vyššie v porovnaní s Forzou 2. Nasvietenie možno nedosahuje kvalít GT5(p), F3 však vracia úder v podobe krásneho prostredia bohatého na malé detaily. Mnoho z nich si všimnete až pri replay-i, ktorý mimochodom v niektorých záber navodzuje „to vyzerá ako v skutočnosti!“ pocity. Ako už spomínal Junker vo svojom článku, asi najväčšou vadou grafiky F3 je „šedivenie“ autíčok – už po pár kolíziách sa celé plochy zmenia z nablýskaných na úplne šedé.
Porsche Replay
Z noviniek sa dali v deme odpozorovať tri závažné veci: prvou je pridanie spojky a s ňou spojených možností pri ovládaní vozidla. Druhou je rátanie bodov za drifty na spôsob PGR4. Body zrejme budú mať vplyv na získané peňažné prémie resp. na urýchľovanie postupu v kariére. No a treťou je kontroverzné vracanie času, ktorého dlhodobé následky na hrateľnosť bude možné zhodnotiť až neskôr.
Pochvalu si z dema odnášajú vodiči procesorom riadených áut. Už na základnej obtiažnosti nie je ich predbiehanie celkom triviálna záležitosť. Na najvyššej úrovni AI sú oponenti skutočne agresívni, neboja sa riskovať, častokrát vybočujú z ideálnej trasy, nechýbajú ani strkanice a buchnáty v zákrutách atď. Opäť badateľný pokrok oproti Forze 2.
Výborný pocit z jazdy, prísľub zábavy na dlhé obdobie a pár malých nedostatkov. Takto by sa dalo v skratke zhrnúť dojmy, ktoré v nás demo na Forzu 3 zachovalo. Plná hra vychádza 23. októbra.
Update: Pridané naše grabované zábery s CZ lokalizovanými menu a HUDom
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: EA Sports FC 25 65
- RECENZIA: God of War: Ragnarok 66
- Čo aktuálne Ubisoft opravuje na Assassin's Creed Shadows? 141
- Game Pass predstavil svoje nové tituly 56
- Horizon Zero Dawn: Complete Edition bolo stiahnuté z PC obchodov 106
- Diablo 4: Vessel Of Hatred boduje v recenziách 68
- Silent Hill 2 remake dostal recenzie, končí pekne 84
- Epic zažaloval Google a Samsung 54
- Zomrel Kris Kristofferson 21
- RECENZIA: Disney Epic Mickey: Rebrushed 8 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Turn 10 Štýl: Racing Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|