Watch Dogs ponúkne simuláciu mesta |
Tešíte sa na GTA? Ten bude mať veľa možností a zábavu, ale pozrite si simuláciu, akú sľubujú autori vo Watch Dogs.
Tešíte sa na GTA V? Ten bude mať veľa možností a zábavu, ale pozrite si simuláciu, akú sľubujú autori vo Watch Dogs. Hovoria, že postavenie otvoreného sveta nie je jednoduché, musí stáť na pevných základoch a tými je Distrupt engine, ktorému venovali štyri roky vývoja a testovania. Engine umožní ako vysoké detaily, tak aj flexibilitu a online prepojenie.
Dynamika
Engine ponúka simuláciu systémov mesta, kde autori simulujú, ako ľudia šoférujú autá, elektrinu, vodu aj vietor. Všetko reaguje na všetko. Napríklad ak začne pršať, ľudia vyťahujú dáždniky, svetlá sa budú odrážať od vlhkých povrchov, môžeme vidieť aj ako vietor ovplyvňuje smer dažďa a rozfukuje veci okolo, ale prejaví sa aj na opadaných listoch alebo odpade na zemi, ktoré budú viditeľne ťažšie pre nabranú vlhkosť.
Dynamika vplýva aj na oblečenie, autori chceli, aby zasunutie rúk do vreciek vyzeralo reálne, aby napríklad vietor donútil obyvateľov zapnúť si rozfukujúce kabáty. Všetky postavy na ulici budú mať dynamickú simuláciu oblečenia.
Z ďalších efektov napríklad spomenuli ako nabúrané autá vytvoria lavínový efekt - autá ostanú visieť v zápche, šoféri budú trúbiť alebo opúšťať autá a šli zistiť, čo sa stalo. Niektorí môžu byť zranení a okolití ľudia zavolajú záchranky. Všetko to spolu vytvorí doteraz nevidenú reálnosť.
Dopad na mesto
K tomu hráč môže ovplyvniť celé mesto a hlavne jeho obyvateľov. Nie je tam čiernobiely systém morálky, ale systém založený na vašich akciách a reakciách postáv. Reputácia neukazuje, či ste zlý alebo dobrý, ukazuje, ako vás vidia ľudia. Napríklad, ak zabíjate veľa ľudí, obyvatelia zavolajú políciu vždy, keď robíte niečo zlé. K tomu vás zachytia aj miestne médiá a vaša tvár bude čoskoro všade. Mesto sa následne otočí proti vám. Naopak, ak budete chytať a likvidovať len zlodejov, budete ľuďom sympatický.
Pripojenie
Vo Watch Dogs sa môžete prepínať z offline do online módu kedykoľvek bez dopadu na svet. Pre multiplayer nie je v hre žiadny matchmaking alebo čakanie na začiatok hry - do hry iných hráčov prirodzene vstupujete, ale len vtedy, ak dostanete zákazku na ich hlavu. Odvtedy sa môžete prechádzať po ich meste a vyberať si, kedy na nich zaútočíte. Budete vyzerať ako ostatní obyvatelia a môžete jednoducho splynúť s davom. Multiplayer funguje len v sandbox móde mimo príbehových misií a hráči ho môžu plne zakázať.
Flexibilita
Autori vedeli, že nie každý bude mať PS4 alebo Xbox One, tak vytvorili štvrtý pilier enginu a to flexibilitu, ktorá umožní orezanie na staré konzoly. Museli vytvoriť dostatočnú škálovatelnosť, aby získali rovnaký zážitok aj na starých konzolách. Bude tam síce prázdnejšie mesto, slabšia simulácie vetra, slabšie shadery, ale samotná hrateľnosť tým neutrpí.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 39
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 234
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 97
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 151
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Ubisoft oficiálne potvrdil názov Assassin's Creed Shadows pre novú hru, predstaví 42
- Red Dead Redemption 1 zrejme prichádza na PC 45
- Do ktorých miest sa dostaneme v Assassin’s Creed Shadows? Ako hre pomôže vývoj len 108 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One WiiU Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montreal Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|