Sega zvažuje vytvorenie predplatenej služby pre hry |
Riaditeľ spoločnosti Sega, Shuji Utsumi, hovorí, že vo firme tiež zvažujú vytvorenie predplatného.
V najnovšom interview s BBC povedal generálny riaditeľ spoločnosti Sega, Shuji Utsumi, že zvažuje vytvoriť vlastnú predplatenú službu pre ich hry. Podľa neho je prístup Xboxu, PlayStationu a Nintenda zaujímavý, a chce ho tak napodobniť aj pod menom Sega. Aj keď oni by zrejme išli skôr štýlom EA Play alebo Ubisoft+. Dodal však, že o týchto plánoch zatiaľ iba premýšľajú a diskutujú, takže budúce kroky zatiaľ nie sú isté.
Čo už reálne realizujú, je ich posun s firmou vpred. Hovorí, že nie sú retro firmou:
"Nie sme retro spoločnosť," hovorí Utsumi. "Veľmi si vážime naše dedičstvo, vážime si ho, ale zároveň chceme priniesť niečo nové – inak sa staneme históriou. To nie je to, o čo sa snažíme."
Hovorí, že chcú premýšľajú o inováciách v každom z nových projektov.:
„Naše štúdiá sú naozaj schopné, technicky veľmi pokročilé – a ochota na to existuje. Prichádza čas, keď sa musíme znovu rozbehnúť tak, ako sme to robili kedysi. Chceme sa vrátiť s tomu rock’n’rollovému nastaveniu mysle – ale dnes už nemôžete byť len rock’n’roll, možno potrebujeme aj hip-hop!“
Generálny riaditeľ tak hip-hopom referuje na Nintendo, ktoré je opäť veľmi populárnou platformou. V minulosti Utsumi viedol vývojárske tímy Sega v ére Dreamcastu, a tak zdôrazňuje, že hoci spoločnosť plánuje oživiť klasické značky ako Crazy Taxi, Jet Set Radio, Golden Axe a Shinobi, nejde len o nostalgické projekty.
Cieľom je priniesť inováciu a osloviť novodobých hráčov, pričom sa zachová štýl, ktorý kedysi značku Sega definoval vo veľkom. Utsumi tak verí, že návrat k "rock'n'rollovému" prístupu, obohatenému o moderné prvky, môže spoločnosti pomôcť získať späť svoju pozíciu lídra v hernom priemysle. Predsa len, japonské hry ako Yakuza: Like a dragon, Final Fantasy VII Remake alebo Metaphor, ReFantazio na trhu zanechali celkom jasnú stopu toho, že japonské hry sú stále populárne aj na západnej scéne s veľkou konkurenciou. Utsumi na to reagoval slovami:
„Samozrejme, budeme počúvať západné publikum, ale máme skvelú príležitosť byť jedineční japonským spôsobom. Myslím si, že počas pandémie Covid sa veľa ľudí začalo zaujímať o japonské anime, kórejské drámy a hudbu... Myslím, že toto publikum tu stále je, a máme naozaj šťastie, že ho máme.“
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- RECENZIA: F1 25 14
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >