Microsoft predstavuje Destiny parfém |
Keďže exkluzivitu na reklamu a všetku prezentáciu Destiny a samotnú hru má Sony, Microsoft na to ide svojsky. Pripravil parfém.
HRY > NOVINKY >
Keďže exkluzivitu na reklamu a všetku prezentáciu Destiny hry má Sony pre PS3 a PS4 platformy, Microsoft na to ide svojsky. Prezentuje hru ako virtuálny parfém, ako novú vôňu od Xboxu na stránke www.destinyfragrance.com
Rovno na stránke hovorí, že keďže nemajú povolenie na reklamu tejto hry, tak ju ani nerobia, ale ďakujú za to, že cítite, že sa niečo deje. Dopĺňajú to predobjednávkou, rôznych verzii konzoly s hrou, kde je jedna veľmi pekná edícia a to konzola, plus Destiny a plus Master Chief kolekcia, teda niečo pre Bungie fanúšikov.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 67
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >