Halo Infinite približuje svoju zvukovú stránku |
Infinite ponúkne 3D podporu pre zvuk, voxelové odrazy zvuku a témy vracajúce sa k prvým hrám.
V novom blogu autori Halo Infinite bližšie predstavili zvukovú stránku hry. Kde sa s hudobníkmi porozprávali o tom, ako poňali prakticky spirituálny reboot série, kde sa vracajú k pôvodným témam, ale aj to, ako ich ovplyvnilo otvorené prostredie. Zo zaujímavostí hovoria, že čisto pre kampaň vytvorili okolo 3-4 hodiny hudby.
Čo je dôležitejšie, začali riešiť voxelový rendering zvuku, kde levely majú špeciálnu geometriu zameranú len na výpočty pre zvuk, aby zistili najkratšiu vzdialenosť od zdroja zvuku k hráčovi. To platí aj s odrazmi v uzavretých priestoroch.
Nie je to raytracing zvuku, je to trochu na inom systéme, keďže kompletne neemuluju pohyb zvuku s odrazmi, ale hľadajú najkratšiu cestu a zvukový zdroj následne tomu prispôsobia.
V otvorených prostrediach zase ukazujú, ako rozdelili rôzne zvukové zdroje v priestore. Čo im umožňuje vytvárať dynamické ambient zvuky v pozadí.
Tu je aj ukážka, ako znejú:
Autori v blogu pridali aj rôzne ukážky zvukov zbraní a vecí a doplnili to videom, ako nahrávali niektoré zvuky:
Infinite bude aj prvý Halo titul, ktorý bude podporovať virtuálny 3D zvuk od Dolby Atmos, Windows Sonic a DTS Headphone:X. Všetko preto, aby ste zvuk cítili všade okolo vás.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 80
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- DOJMY: Manor Lords 37
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 21
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 96 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Xbox Series X|S Vývoj: Microsoft / 343 Industries Štýl: Akcia
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|