HERNÉ NOVINKY

Filter na platformy a štýly
Unity 2019.1 update práve vyšiel
16

Unity 2019.1 update práve vyšiel

pridané 16.4.2019

V prvom update v tomto roku Unity engine pridáva cez 300 updatov od postprocesingu, cez renderer, shadery, až po adaptívny mobilný výkon.

Mercedes rozbieha súťaž o nápady na hry do svojich áut
52

Mercedes rozbieha súťaž o nápady na hry do svojich áut

pridané 8.4.2019 pod hry

Cieľom súťaže In-Car-Gaming-Challenge je spôsobiť revolúciu zábavnej techniky vo vozidlách

Unreal Engine ukazuje plné deštrukčné Chaos tech demo
11

Unreal Engine ukazuje plné deštrukčné Chaos tech demo

pridané 29.3.2019

Zatiaľ čo cez GDC nám Epic ukázal len minútu z ich deštrukčného Chaos tech dema, teraz to tu máme plné v takmer štvorminútovej ukážke.

Unreal Engine GDC tech demo - Chaos
35

Unreal Engine GDC tech demo - Chaos

pridané 21.3.2019

Chaos tech demo, ktoré predviedol Epic na GDC nám ukazuje aký level deštrukcie ponúkne nová 4.23 verzia Unreal Enginu.

Ukážka kyberpunkového mesta vytvoreného v Unity je už dostupná na stiahnutie
12

Ukážka kyberpunkového mesta vytvoreného v Unity je už dostupná na stiahnutie

pridané 20.3.2019 pod hry

Komplexný svet mesta s desiatkami tisíc predmetov ukazuje možnosti Unity, ale aj kyberpunkový svet pod týmto enginom

Quake II RTX - GTC prezentácia
33

Quake II RTX - GTC prezentácia

pridané 19.3.2019 pod hry

Bližší pohľad na plne raytracingový Quake II RTX projekt.

Microsoft na GDC predstavil variable rate shading funkciu pre všetkých vývojárov
2

Microsoft na GDC predstavil variable rate shading funkciu pre všetkých vývojárov

pridané 19.3.2019 pod hardvér

DX12 podporuje aj funkciu variabilnej kvality shadovania v hrách a Microsoft ju začína tlačiť medzi vývojárov.

The Heretic - Unity GDC scéna
6

The Heretic - Unity GDC scéna

pridané 19.3.2019 pod hry

Okrem raytracingu ukázalo Unity, že vizuálne sa už dotiahlo na Unreal Engine.

Nvidia povolila Raytracing pre svoje staršie grafické karty
72

Nvidia povolila Raytracing pre svoje staršie grafické karty

pridané 18.3.2019 pod hardvér

Základné raytracing efekty a rendering nízkym počtom raytracing lúčov už pôjde aj na starších kartách.

Workers & Resources: Soviet Republic je už na Steame, budovanie socialistického raja môže začať
50

Workers & Resources: Soviet Republic je už na Steame, budovanie socialistického raja môže začať

pridané 15.3.2019 pod hry

Slovenské 3Division už v Early Access vydalo svoj titul manažmentu mesta za socializmu.

Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu
12

Unreal Engine 4 dostáva podporu raytracingu

pridané 13.2.2019 pod hry

Epic sa skutočne posnažil a v novej verzii Unreal engine 4.22 pridáva množstvo raytracingových funkcií.

Prednáška: Ski Legends
0

Prednáška: Ski Legends

pridané 13.2.2019

Zaujíma ťa proces tvorby hier? Ski Legends je akčná športová hra od slovenského Powerplay Studia.

Slovenský puzzle titul Euclidean Skies práve vyšiel na Steame
6

Slovenský puzzle titul Euclidean Skies práve vyšiel na Steame

pridané 5.2.2019 pod hry

Ak máte chuť na dizajnovo zaujímavú ťahovú puzzle hru, Euclidean Skies je už dostupné na Steame.

Prednáška: Nota a Spring 1944
3

Prednáška: Nota a Spring 1944

pridané 27.1.2019

Keď robíte veľkú strategickú hru, potrebujete okrem iného programátorov, grafikov, testerov a potom aj hráčov. My ani na jedno nemali peniaze, tak sme museli byť šikovní.

Vyvojári najradšej vyvíjajú pre PC, stále majú najviac ziskov zo Steamu
38

Vyvojári najradšej vyvíjajú pre PC, stále majú najviac ziskov zo Steamu

pridané 26.1.2019 pod hry

Pozrime sa bližšie na aktuálne chúťky herných vývojárov.

Unity zapracovalo PhysX 3.4.2, vylepšuje fyziku v hrách
4

Unity zapracovalo PhysX 3.4.2, vylepšuje fyziku v hrách

pridané 21.1.2019

Ak vyvíjate hry, pozrite si novú verziu Unity 2018.3, ktorý už má pridaný nový PhysX engine. Ten dokáže spracovávať viac fyzikálnych objektov pri inej frekvencii výpočtov.

Autori Dirty Bomb zverejnili dizajnový dokument ku hre
0

Autori Dirty Bomb zverejnili dizajnový dokument ku hre

pridané 21.1.2019 pod hry

Pre vývojárov tu máme peknú ukážku dizajnového dokumentu ku hre. Ak chcete vyvíjať, mali by ste začať s niečím takýmto.

Prednáška: Summer Game Dev
0

Prednáška: Summer Game Dev

pridané 19.1.2019

Zaujímate sa o tvorbu hier? Máte chuť nájsť si prácu vo videohernom biznise? Letná škola tvorby hier vám na ceste k pozícii herného vývojára pomôže. V prednáške si povieme čo ponúka, aký je proces tvorby a aký bude váš cieľ.

Slovenskí vývojári sú najlepší na svete
78

Slovenskí vývojári sú najlepší na svete

pridané 17.1.2019 pod hry

Podľa údajov a štatistík SkillValue a Hacker Rank vyšli vývojári z východnej a strednej Európy najlepšie s vývojármi zo Slovenska na čele

Rozhodnutia v Blizzarde už robí finančná divízia, vplyv Activisionu silnie
137

Rozhodnutia v Blizzarde už robí finančná divízia, vplyv Activisionu silnie

pridané 22.12.2018 pod hry

Zdá sa, že po odchode CEO Blizzardu už má firmu pod palcom Activision.

Prednáška: GalaxyCodr - interaktívna vzdelávacia hra
0

Prednáška: GalaxyCodr - interaktívna vzdelávacia hra

pridané 18.12.2018 pod hry

Prednáška na z Comix Salonu, tentoraz venovaná programovacím nástrojom pre deti GalaxyCoder

Unity verzia 2018.3 prináša nové funkcie a vylepšenia
2

Unity verzia 2018.3 prináša nové funkcie a vylepšenia

pridané 16.12.2018

Unity predstavuje novú 2018.3 verziu svojho enginu s novými možnosťami.

Prednáška: Písanie hry o realite
0

Prednáška: Písanie hry o realite

pridané 12.12.2018

Anglická prednáša z GameDays, tentoraz o písaní hry o realite, konkrétne v titule Bury Me My Love o migrantoch.

Epic ponúkne crossplatform SDK funkcie pre vývojárov
11

Epic ponúkne crossplatform SDK funkcie pre vývojárov

pridané 12.12.2018 pod hry

Epic chce vyťažiť zo svojej situácie a zo skúseností s crossplatformom a pre vývojárov začína ponúkať svoje Epic Online Services nástroje

Prednáška: Každý sa môže stať slávnym hercom
0

Prednáška: Každý sa môže stať slávnym hercom

pridané 9.12.2018

Prednáška z Fest anča o VR titule Theatre VR. Je to jedinečný projekt vo virtuálnej realite, ktorý umožňuje hráčom stať sa divadelným hercom.

Prednáška: Ako vytvoriť herný trailer pomocou Unity
0

Prednáška: Ako vytvoriť herný trailer pomocou Unity

pridané 4.12.2018

Zaujímavá prednáška z Fest Anča od Gregoriosa Kythreotisa zo Shedworks nám priblíži ako sa tvorí herný trailer.

Epic štartuje svoj vlastný digitálny obchod, bude konkurovať Steamu
88

Epic štartuje svoj vlastný digitálny obchod, bude konkurovať Steamu

pridané 4.12.2018 pod hry

Epic po úspechu Fortnite expanduje a práve ohlásil prípravu svojho vlastného digitálneho obchodu.

Prednáška: 911 Operator – (Po)učenie z nehody
0

Prednáška: 911 Operator – (Po)učenie z nehody

pridané 4.12.2018

Prednáška z FestAčna o titule 911 Operator od poľského Jutsu Games.

Prednáška: Mikrosvety od Amanita Design
0

Prednáška: Mikrosvety od Amanita Design

pridané 2.12.2018

Pozrime sa v prednáške bližšie na mikrosvety, ktoré vo svojich hrách ponúka Amanita Design. Známa svojimi Samorostmi.

Valve zmenilo percentá z tržieb, ktoré berie autorom hier, chce si ich udržať na Steame
82

Valve zmenilo percentá z tržieb, ktoré berie autorom hier, chce si ich udržať na Steame

pridané 1.12.2018 pod hry

Valve vidí, ako hry odchádzajú do iných služieb, alebo si firmy zakladajú vlastné služby. Chce to aspoň ako tak zvrátiť a upravuje percentá, ktoré im berie z nakúpených hier.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk