PRIHLÁS

HERNÉ NOVINKY

Filter na platformy a štýly
Sector Podcast - Ktorý engine si vybrať pre svoju hru?
13

Sector Podcast - Ktorý engine si vybrať pre svoju hru?

pridané 13.10.2020

Nový vývojársky zameraný podcast vás prevedie najznámejšími enginmi.

LevelUp workshopy nás znova vzdelávajú
4

LevelUp workshopy nás znova vzdelávajú

pridané 22.9.2020 pod hry

Online workshopy ZADARMO budú vašou vstupnou bránou do základov programovania alebo grafiky, ale hlavne do tvorby hier.

Sector Podcast - Kde začať s vývojom hier
20

Sector Podcast - Kde začať s vývojom hier

pridané 4.9.2020

V novom podcaste sme sa zamerali na vzdelávanie a vývoj hier na Slovensku. Dozvieš sa kde začať, či sa to oplatí skúsiť, ako aj to, akých ľudí v tíme budeš potrebovať.

Phil Spencer bude mať úvodnú reč na Gamelab Live 2020 konferencii
1

Phil Spencer bude mať úvodnú reč na Gamelab Live 2020 konferencii

pridané 19.6.2020 pod hry

Čisto digitálny Gamelab live event zameraný na vývojárov otvorí Phil Spencer, ale svoju diskusiu dostane aj Mark Cerny.

LevelUp workshopy sú tu opäť, naučte sa vytvárať aplikácie a hry
4

LevelUp workshopy sú tu opäť, naučte sa vytvárať aplikácie a hry

pridané 5.6.2020 pod hry

Odborné online workshopy vás naučia základy programovania alebo grafiky, osvojíte si tvorbu webstránky, vlastného messengera, lektori vám priblížia Pixel Art a Unity. A to všetko ZADARMO.

Konferencia Game Days Košice sa bude konať aj tento rok
1

Konferencia Game Days Košice sa bude konať aj tento rok

pridané 5.4.2020 pod hry

V novembri sa môžete tešiť na to, že priestory košického Kulturparku opäť ovládnu hry

Prednáška: Ako (ne)začať s vývojom hier
1

Prednáška: Ako (ne)začať s vývojom hier

pridané 4.4.2020

Boris Zápotocký predstavý skúsenosti, postrehy a tipy z 2 rokov indie života a 2 vydaných hier na PC/iOS/ Android.

Naučte sa programovať hry a kresliť pixelart grafiku bezplatne online cez slovenské LevelUp workshopy
44

Naučte sa programovať hry a kresliť pixelart grafiku bezplatne online cez slovenské LevelUp workshopy

pridané 30.3.2020 pod hry

Aj v tomto neľahkom období môžeš svoj čas stráviť zmysluplne a naučiť sa programovať alebo vytvoriť vlastné postavy do hier. A čo je na tom najlepšie, je to zadarmo. Prvé lekcie sú v utorok a vo štvrtok.

Raytracingový Minecraft RTX bližšie predvedený
4

Raytracingový Minecraft RTX bližšie predvedený

pridané 30.3.2020 pod hardvér

Nvidia ukázala plne raytracingový Minecraft pre Windows 10, predstavila ako engine, tak aj materiály pre raytracing.

Šéf európskych Sony štúdií Michael Denny prešiel k TT Games
12

Šéf európskych Sony štúdií Michael Denny prešiel k TT Games

pridané 27.3.2020 pod hry

Michael Denny po 25-tich rokoch opúšťa Sony. Bol viceprezidentom pre európske štúdiá Sony, ako Guerilla Games, Media Molecule a London Studio, zároveň mal pod palcom aj tretie strany.

LevelUp otvára bránu do sveta vývoja hier, tentokrát online
0

LevelUp otvára bránu do sveta vývoja hier, tentokrát online

pridané 24.3.2020 pod hry

Ak snívaš o kariére v hernom priemysle, máme pre teba dobrú správu. Brána do sveta hier sa otvára práve teraz a priamo v tvojej izbe. Skús on-line kurzy LevelUp.

DirectX Developer Day bude 19. marca online v livestreame

0
pridané 18.3.2020 pod hry

Všetko ohľadom GDC konferencie sa presúva online a Microsoft práve ešte svoje online prezentácie doplnil o DirectX Developer Day

Konferencia Reboot Develop Blue sa nakoniec odkladá
1

Konferencia Reboot Develop Blue sa nakoniec odkladá

pridané 14.3.2020 pod hry

Ďalšia z veľkých a prestížnych herných konferencií sa kvôli obavám zo šírenia koronavírusu odkladá

GDC prednášky budú online
2

GDC prednášky budú online

pridané 12.3.2020 pod hry

Vývojárska konferencia GDC bola síce pre vírus zrušená, ale presunula sa do online priestoru

Konferencia Reboot prebehne podľa plánu
0

Konferencia Reboot prebehne podľa plánu

pridané 3.3.2020 pod hry

Najväčšie mená herného biznisu tak v apríli dorazia do Chorvátska

Prednáška: Space Engineers
1

Prednáška: Space Engineers

pridané 1.3.2020

Prednáška od Keen Software nám bližšie predstaví ich Space Engineers titul.

GDC konferencia bola presunutá
9

GDC konferencia bola presunutá

pridané 29.2.2020 pod hry

Zatiaľ čo aktuálny PAX bez problémov koronakrízu zvládol, GDC nemal také šťastie a po odchádzajúcich firmách ho organizátori zrušili, respektíve presunuli.

Kojima nepríde na GDC konferenciu
13

Kojima nepríde na GDC konferenciu

pridané 24.2.2020 pod hry

Svoju účasť na vývojárskej konferencii GDC odvolal aj Kojima, pre obavy z koronavírusu.

Prednáška: Tvorba herného sveta pre kamiónový simulátor
2

Prednáška: Tvorba herného sveta pre kamiónový simulátor

pridané 21.2.2020

Patrik Sadloň zo SCS Software vo svojej prednáške priblížil prístup k tvorbe herného sveta a problémy, s ktorými sa stretávajú a aj to ako ich riešia.

THQ Nordic znovu expandoval odkúpil Saber Interactive
25

THQ Nordic znovu expandoval odkúpil Saber Interactive

pridané 19.2.2020 pod hry

THQ Nordic sa ďalej rozširuje, už má 31 štúdii a 2600 zamestnancov.

Prednáška - State of War, návrat klasiky po 20 rokoch
3

Prednáška - State of War, návrat klasiky po 20 rokoch

Ako vznikala prvá real-time stratégia vytvorená na Slovensku? Aký je rozdiel medzi vydaním PC hry pred 20 rokmi a v súčastnosti?

CliffyB jednal s Fox štúdiom o Alien hre
23

CliffyB jednal s Fox štúdiom o Alien hre

pridané 11.2.2020 pod hry

CliffyB sa posledné dni veľmi snaží dostať späť do herného biznisu a teraz hovorí o projekte, ktorý mali v bývalom štúdiu rozbehnutý.

Prednáška: Ako vznikal slovenský tycoon socializmu
11

Prednáška: Ako vznikal slovenský tycoon socializmu

pridané 8.2.2020 pod hry

Peter Adamčík na prednáške porozprával viac o svojom titule Soviet Republic.

Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr
35

Microsoft skúša technológiu na upscaling textúr

pridané 7.2.2020 pod hry

Možno hry do budúcnosti už nebudú musieť sťahovať 200 GB textúr, AI upscaling môže byť cesta, ako hry zmenšiť a kvalitu zachovať.

CliffyB si priznáva, že Lawbreakers spravil príliš 'woke'
24

CliffyB si priznáva, že Lawbreakers spravil príliš 'woke'

pridané 6.2.2020 pod hry

Dizajnér pôvodného Gears of War si zaspomínal na chyby, ktoré spravil vo svojom Boss Key štúdiu, čo následne viedlo k jeho zatvoreniu.

Prednáška: FUTURE OF ANIMATION (is you)
0

Prednáška: FUTURE OF ANIMATION (is you)

pridané 2.2.2020

V prednáške FUTURE OF ANIMATION sa dozviete všetky dôležité informácie o animácii, jej súčasnom stave, ale aj budúcnosti.

Práca: Powerplay štúdio hľadá nových zamestnancov na vývoj hier
0

Práca: Powerplay štúdio hľadá nových zamestnancov na vývoj hier

pridané 30.1.2020 pod hry

Ak chcete vyvíjať hry, Powerplay štúdio hľadá ľudí hneď na niekoľko pozícií.

Blizzard bude automaticky vlastniť všetky mody pre Warcraft III
168

Blizzard bude automaticky vlastniť všetky mody pre Warcraft III

pridané 30.1.2020 pod hry

Activision Blizzard upravili podmienky používania Warcraftu III Remastered a to špeciálne v pridávaní používateľských modov.

Microsoft bol na návšteve v Poľsku, jednal s niektorým zo štúdií o možnosti odkúpenia
73

Microsoft bol na návšteve v Poľsku, jednal s niektorým zo štúdií o možnosti odkúpenia

pridané 19.12.2019 pod hry

Objavili sa informácie, že Microsoft jednal s niektorým z poľských štúdií o možnosti odkúpenia a pripojenia sa k jeho herným štúdiám.

Amy Hennig zakladá štúdio zamerané na interaktívne hry v spolupráci s filmovou spoločnosťou Skydance media
9

Amy Hennig zakladá štúdio zamerané na interaktívne hry v spolupráci s filmovou spoločnosťou Skydance media

pridané 19.11.2019 pod hry

Amy Hennig bola spisovateľkou a režisérkou prvých troch Uncharted hier a predtým série Soul Reaver a Legacy of Kain. V EA pracovala na Battlefield Hardline a zrušenom Star Wars projekte. Teraz sa znova posúva ďalej.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk