PRIHLÁS

Respawn: Všetku tú AI môžeme mať len vďaka cloudu

Respawn sa od začiatku vývoja spolieha na silu dedikovaných serverov. Zaťaží ich výpočtami realistickej fyziky a skutočne pokročilej AI.

pridal roberto 16.1.2014 o 19:12 pod hry
Respawn: Všetku tú AI môžeme mať len vďaka cloudu

HRY > NOVINKY >

O Microsofte a jeho plánoch s cloudom sa toho už vlani veľa narozprávalo a snáď ešte viac popísalo. Po tom, čo zástupcovia Microsoftu zmietli zo stola otázky o ich papierovo slabšej konzole, rozhoreli sa po internetových fórach celého sveta ohnivé diskusie. Deficit výkonu oproti konkurenčnej PS4, aj proti nikdy nespiacej PC platforme, má vraj bohato dorovnať "sila cloudu". Čo to je za silu? Je skutočná? Je to mýtus? Budúcnosť? PR? Jedno je jasné. Ak sa v cloude ukrýva nejaká sila, minulý rok sa v praxi neprejavila.

O to zaujímavejšie je dnešné vyjadrenie Jona Shiringa, programátora Respawnu Entertainment, pracujúceho na príprave ostro sledovaného titulu Titanfall. Ten len nedávno spôsobil rozruch, obmedzením počtu živých hráčov na bojisku na 12(6vs6). Voľný priestor na mapách by mala dokázať zaplniť umelá inteligencia.

"Veľkou výhodou Titanfallu, oproti staršej generácií MMO FPS, sú dedikované servery. Tie zaručia, že hráči už nikdy nebudú mať problém s pripojením sa k hre. Dedikované servery tiež preberajú množstvo výpočtov potrebných pre AI a fyziku. Servery sú pripravené odviesť obrovské množstvo práce. Vďaka tomu môžeme každému predmetu, každej hráčskej postave, každej AI postave, každému Titánovi pripraviť realistický fyzikálny model, aby sa nakoniec všetky tieto veci stretli a správali sa tak, ako by sa správali v skutočnom svete. Zároveň s tým, každý objekt s AI robí na bojisku vlastné rozhodnutia, rozhliada sa a vyberá si ciele."

Respawn: Všetku tú AI môžeme mať len vďaka cloudu

Microsoft si od Titanfallu veľa sľubuje a Respawn sa teší jeho plnej podpore. "Šli sme priamo do Microsoftu a povedali im, že chceme urobiť takúto hru a budeme k tomu potrebovať dedikované servery.", tvrdí Shiring. Ten tiež upozornil že dedikované servery im umožnia vylepšiť hru na všetkých platformách a všetci hráči dostanú do rúk hru, akú by doteraz nikto vyrobiť nedokázal.

Shiring je tiež nadšený z príchodu Xbox One s x86 architektúrou. Je to príjemná zmena pre všetkých dizajnérov, pretože všetci pracujú na x86 operačných systémoch a navyše optimalizácia hry môže prebiehať pre obidve platformy súčasne.

Respawn: Všetku tú AI môžeme mať len vďaka cloudu

Titanfall spustil oficiálne prihlášky do alpha testu.





Páči sa mi!






Xbox One
PC
Xbox 360

Vývoj: EA / Respawn Entertainment
Štýl: Akcia / Multiplayer
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 13. marec 2014
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Nováčik (4)
zdravim ludia. viete my prosimvas poradit kde by s...
|Monitor (14)
Zdravím, zvažujem kúpu nového monitora videl by so...
|Slúchadlá s mikrofónom (0)
Servus potrebujem poradiť, pustil som sa do Arc Ra...
|Nový tv - potrebujem poradiť (12)
Zdravím je tu niekto kto sa vyzná v televízoroch a...
|Upgrade pc (5)
ahojte.je rozumne upgrade v tejto dobe z amd 7 580...
|Screenshots (65015)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Zberatelske a akcne figurky (h... (1864)
Zbierate akcne figurky? Pochvalte sa svojou zbierk...
|Filmy filmy filmy film... (48127)
O filmoch. Hádam chápete....
|Sector hraje ... (128193)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Hudba (2)
Fórum určené pre hudobné témy...
|Svet, ukrajina, vojny ... (47531)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk