Bližšia analýza technologického testu Halo Infinite |
Technický test neukázal finálny výkon Halo, ale naznačil aspoň kvalitu vizuálu a ciele grafiky.
HRY > NOVINKY >
Technický test neukázal finálny výkon Halo, ale naznačil aspoň kvalitu vizuálu a ciele grafiky. Digital Foundry to rozanalyzovalo a pozrelo sa bližšie na výkon a rozlíšenia:
- Xbox Series X - základ ide v 4K/60 fps , 120 fps ide v 4K rekonštruovanom rozlíšení z 1440p-1080p podľa záťaže
- Xbox Series S - základný režim ide v 1080/60 fps , 120 fps režim ide v 1080p rekonštruovanom z 900p-540p rozlíšení.
S-ko aktuálne lepšie drží 120 fps ako Xko, ale je to stále len technická beta. Xbox One X a Xbox One sú teraz nastavené na 30 fps, ale minimálne Xko dostane aj 60 fps režim (niektoré grafické režimy ešte v techteste nefungovali).
Čo sa týka PC, tam to ešte nejde ideálne a framerate klesá aj v miestach, ktoré nie sú náročné. Je to však len staršia ešte nezoptimalizovaná verzia a uvidíme, ako sa bude postupne počas ďalších testov vylepšovať a aká bude pri finálnom vydaní.
VG Tech k tomu spravili aj tabuľku ukazujúcu priemerný framerate a rozlíšenia:
Páči sa mi! (+4)
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký mobil kúpiť na jar 2024 za 100, 200, 300, 500 alebo 1000 eur? 74
- Aké boli najväčšie slovenské hry? 92
- Bude Cillian Murphy záporákom vo Far Cry 7? 38
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 77
- Kingdom Come Deliverance 2 bude diverznejšie, zachytí viac etník 97
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 52
- DOJMY: Manor Lords 34
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 20
- Koei Tecmo je sklamané z predaja svojich hier, znižuje odhady tržieb 82
- RECENZIA: Stellar Blade 95 zobraziť viac článkov >