VÝBER - INTERVIEW

Filter na platformy a štýly
Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077
14

INTERVIEW: Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077

pridané 18.10.2019 pod hry

Marthe Jonkers z CD Projektu nám prezradila, ako vytvoriť netradičný kyberpunkový svet, v ktorom nemusí byť tma a dážď a dokonale ho dopĺňa Keanu Reeves.

John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval
1

INTERVIEW: John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval

pridané 10.10.2019 pod hry

John Wick Hex prináša skutočne netradičný pohľad na známu filmovú sériu. Producent Ben Andac prezradil, ako im to v Hollywoode prešlo.

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry
15

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry

pridané 7.10.2019 pod hry

Na Gamescome sme mali možnosť zájsť do stánku Bethesdy a zisťovať viac o aktuálnom stave, Stadia verzii a aj budúcnosti známej MMORPG The Elder Scrolls Online, o čom nám porozprával Matt Firor, vedúci vývoja The Elder Scrolls Online a štúdia ZeniMax

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor
13

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor

pridané 21.9.2019 pod hry

Ešte na Gamescome sme dostali možnosť vyspovedať Bohemku o ich akčnej hre Vigor tesne pred jej vydaním. Čo zaujímavé nám prezradili?

Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly
13

Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly

pridané 14.9.2019 pod hry

Na Gamescome sme si skočili na kratší rozhovor so samotným šéfom štúdia People Can Fly, Sebastianom Wojciechowskim

Interview o vzniku Astral Chain so šéfom vývoja
7

INTERVIEW: Interview o vzniku Astral Chain so šéfom vývoja

pridané 31.8.2019 pod hry

Takahisa Taura už je v Platinum Games dlho a za tú dobu pracoval na mnohých hrách, pričom okrem Nier: Automata priniesol aj aktuálny Astral Chain, o ktorom nám prezradil viac.

Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne
77

INTERVIEW: Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne

pridané 14.8.2019 pod hry

Žijeme v simulácii? Aj keď sa to zdá ako úplne šialenstvo, táto teória môže vysvetľovať našu existenciu. Na túto tému sme sa porozprávali so slovenským vedcom Martinom Spanom.

Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex
3

INTERVIEW: Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex

pridané 9.8.2019 pod hry

Prestrihové scény v hrách sú dôležitým nástrojom na rozprávanie deja. Ako ich urobiť tak, aby dosahovali kvalitu filmu, nám prezradil režisér scén v sérii Tomb Raider.

Ako sa dokázala Bohemia Interactive úspešne presadiť a fungovať už 20 rokov?
38

Ako sa dokázala Bohemia Interactive úspešne presadiť a fungovať už 20 rokov?

pridané 28.7.2019 pod hry

Petr Poláček z Bohemia Interactive nám v rozhovore prezradil, čo stojí za úspechom českého štúdia Bohemia Interactive a aké sú ich najbližšie plány.

Rozhovor: Skúsia to autori titulu Vane aj nabudúce s netradičným projektom?
1

Rozhovor: Skúsia to autori titulu Vane aj nabudúce s netradičným projektom?

pridané 27.7.2019 pod hry

Pri príležitosti vydania PC verzie exploratívnej puzzle hry Vane sme vyspovedali jej autorov z tokijského štúdia Friend & Foe.

Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3
13

INTERVIEW: Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3

pridané 5.7.2019 pod hry

Poľská hudobná skupina Percival prezradila detaily nahrávania hudby do Zaklínača a jeho kartovej hry Thronebreaker.

Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť
18

INTERVIEW: Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť

pridané 1.7.2019 pod hry

Vyspovedali sme Dávida Ringeisena, tvorcu CGI videí zo štúdia Digic Pictures. Pracoval na množstve hier, vrátane Call of Duty: Advanced Warfare, kde si zahral aj Kevin Spacey.

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane
23

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane

pridané 30.6.2019 pod hry

Rozhovor s neobyčajným hráčom bez zraku, ktorý vás aj napriek svojmu hendikepu pravdepodobne porazí v hre Mortal Kombat

Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu
14

INTERVIEW: Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu

pridané 27.6.2019 pod hry

Tvorca legendárneho Diabla nám prezradil svoj názor na herný priemysel aj dôvody, prečo sa rozhodol založiť štúdio jednej osoby a vyvíjať hru celkom sám.

Tom Kail, tvorca Heaven's Vault: Indie scéna momentálne prechádza zvláštnym obdobím zmien
2

Tom Kail, tvorca Heaven's Vault: Indie scéna momentálne prechádza zvláštnym obdobím zmien

pridané 15.6.2019 pod hry

Štúdio Inkle má za sebou množstvo úspešných hier, no všetky majú niečo spoločné - sú založené na príbehu.

Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti
35

INTERVIEW: Jonathan Blow o svojich hrách, indie scéne a aj budúcnosti

pridané 13.6.2019 pod hry

Legendárny indie tvorca nám odpovedal na zvedavé otázky o dvojici úspešných titulov Braid a The Witness, ale aj o tom, aký je stav herného biznisu a hlavne indie scény.

Interview: Bryce Johnson z Microsoftu o vývoji Adaptívneho ovládača
13

Interview: Bryce Johnson z Microsoftu o vývoji Adaptívneho ovládača

pridané 9.6.2019 pod hry

Počas Game Days sme oslovili samotného vývojára Adaptívneho ovládača pre PC a Xbox One. Porozprávali sme sa o vývoji, budúcnosti, ale aj dostupnosti v našom regióne.

Ako vznikala postava herného Spider-Mana?
7

INTERVIEW: Ako vznikala postava herného Spider-Mana?

pridané 4.6.2019 pod hry

Gavin Goulden má za sebou hry, ako napríklad Marvel's Spider-Man, Sunset Overdrive a Bioshock Infinite. Vo všetkých pracoval na postavách a prezradil nám o tom viac.

Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA
2

INTERVIEW: Martin Sahlin otvorene o Unravel, Yarnym a EA

pridané 30.5.2019 pod hry

Martin Sahlin je kreatívny riaditeľ štúdia, ktoré stojí za sériou Unravel. My sme mali možnosť sa s ním stretnúť a otvorene porozprávať o tom, čím si prešli v posledných rokoch.

S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať
7

S autormi akčnej skákačky Tamarin o odkaze, ktorý chcú hrou povedať

pridané 19.5.2019 pod hry

Mali sme možnosť porozprávať sa s vývojármi z Chameleon Games o ich pripravovanej hre, ktorá vychádza zo starej školy

Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby
8

INTERVIEW: Tri najdôležitejšie veci pre skladanie hernej hudby

pridané 17.5.2019 pod hry

Hudobný skladateľ Capcomu Kota Suzuki priblížil tri dôležité aspekty potrebné k skladaniu hudby pre AAA tituly.

O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série
9

INTERVIEW: O vývoji Devil May Cry 5 a aj budúcnosti série

pridané 3.5.2019 pod hry

Matt Walker, jeden z producentov Devil May Cry 5, si našiel čas, aby sa pokúsil odpovedať na naše zvedavé otázky o vývoji hry a aj budúcnosti série.

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu
6

Rozhovor o Counter Terrorist Agency - poľskej hre o boji proti terorizmu

pridané 24.4.2019 pod hry

Jeden z autorov nám prezradil viac o vzniku novej taktickej hry, s ktorou navyše potrebujú pomoc od hráčov v podobe Kickstarter kampane

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?
6

Space Engineers 1.0 je už takmer vonku - čo ponúkne teraz a čo v budúcnosti?

pridané 26.2.2019 pod hry

Marek Rosa a Vladislav Polgar nám tesne pred vydaním Space Engineers prezradili viac o tom, čo od hry môžeme čakať.

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?
6

Ako Európska únia podporuje tvorbu videohier?

pridané 26.12.2018 pod hry

Vyzvedali sme aj o tom, aké sú možnosti podpory tvorby videohier z fondov Európskej únie

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?
6

Aké herné múzeá nájdete v blízkom okolí, čo v nich je a prečo vlastne vznikajú?

pridané 25.12.2018 pod hry

Prinášame vám rozhovory so 4 ľuďmi, ktorí sa v česko-slovenských končinách pustili do vystavovania hier.

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?
6

Ako si chce Bohemia Interactive získať späť hráčov DayZ?

pridané 15.12.2018 pod hry

Aké zmeny prinieslo vydanie verzie 1.0 a čo nás po ňom ešte len čaká?

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?
6

Interview: Čo autorom Kingdom Come: Deliverance vyšlo najlepšie a kde zlyhali?

pridané 11.12.2018 pod hry

Viktor Bocan sa v našom rozhovore obzrel späť na vývoj hry, jej vydanie a aj jej budúcnosť.

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?
6

Interview: Prečo sa vlastne Wargaming púšťa do experimentov, aj keď nemusia vyjsť?

pridané 20.10.2018 pod hry

Alex Bobko nám prezradil, v čom spočívajú špeciálne projekty Wargamingu a prečo sa do nich vlastne púšťajú.

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži
6

World of Warships dostane ponorky a my sme si ich už vyskúšali na vlastnej koži

pridané 19.9.2018 pod hry

Wargaming si nás pozval za zatvorené dvere, kde nám predstavil dve veľké novinky pre World of Warships - prekopané lietadlové lode a príchod ponoriek

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk