PRIHLÁS

VÝBER - INTERVIEW

Filter na platformy a štýly
Sú videohry novým tabakom?
86

INTERVIEW: Sú videohry novým tabakom?

pridané 20.3.2020 pod hry

Aleksandra Jarosz je nezávislá vývojárka a psychologička, ktorá nám viac prezradila o poruche spojenej s hraním a tom, ako vplýva na hráčov a herný biznis.

Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť
7

INTERVIEW: Autori Dreams: Nevieme odhadnúť, čo sa dá s dostupnými nástrojmi vytvoriť

pridané 24.2.2020 pod hry

Media Molecule už má za sebou launch svojej očakávanej hry Dreams. O čom vlastne je, pre koho je primárne určená a čo štúdio plánuje ďalej, sa dozviete v našom rozhovore.

Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?
13

INTERVIEW: Ako vznikajú porty a remastre vašich obľúbených hier?

pridané 13.1.2020 pod hry

Bolo náročné remastrovať kultový Dark Souls pre aktuálne konzoly a priniesť parádny Hellblade na Switch? Aj to sa dozviete v našom novom rozhovore.

Ako dokáže Beat Saber otriasť hudobným priemyslom
28

INTERVIEW: Ako dokáže Beat Saber otriasť hudobným priemyslom

pridané 10.1.2020 pod hry

Beat Saber mieša karty nielen v hernom priemysle. Jaroslav Beck prezradil, ako táto hra zmení hudobný biznis.

Aké problémy prenasledovali kontroverzný marihuanový tycoon?
15

INTERVIEW: Aké problémy prenasledovali kontroverzný marihuanový tycoon?

pridané 27.12.2019 pod hry

Weedcraft Inc. je netradičný, no kvalitný tycoon, ktorý však musel čeliť problémom, aké sa iným hrám vyhýbajú. Ako sa s tým autori vysporiadali?

Tater Games: U nás je na prvom mieste kreativita, štandardných manažérov nemáme
5

INTERVIEW: Tater Games: U nás je na prvom mieste kreativita, štandardných manažérov nemáme

pridané 16.12.2019 pod hry

Vyspovedali sme nové ambiciózne slovenské štúdio, ktoré plánuje prinášať kvalitné hry aj vďaka implementácii špecifických systémov.

Kam podľa CEO Beat Games smeruje VR a čo znamená akvizícia Facebookom?
24

INTERVIEW: Kam podľa CEO Beat Games smeruje VR a čo znamená akvizícia Facebookom?

pridané 13.12.2019 pod hry

Beat Saber stále žne obrovský úspech a štúdio Beat Games nedávno odkúpil Facebook. Aj o týchto veciach sme mali možnosť porozprávať sa s Vladimírom Hrinčárom, CEO Beat Games.

Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?
13

INTERVIEW: Ako vzniká výtvarná stránka Assassin's Creed hier?

pridané 21.11.2019 pod hry

Mali sme možnosť vyspovedať umeleckého vedúceho z Ubisoftu, ktorý nám viac prezradil o tejto oblasti a aj o tvorbe posledných Assassin's Creed hier.

Čo si známi vývojári myslia o ďalšej generácii a cloudovom hraní?
8

INTERVIEW: Čo si známi vývojári myslia o ďalšej generácii a cloudovom hraní?

pridané 20.11.2019 pod hry

Vyspovedali sme niekoľko známych vývojárov vrátane autorov Diabla, The Witness, Unravel a ďalších o tom, čo si myslia o nástupe nadchádzajúcich technológií.

S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin
3

INTERVIEW: S Brendou Romero o gangsterke Empire of Sin

pridané 14.11.2019 pod hry

Legendárna herná dizajnérka Brenda Romero pracuje na novej taktickej gangsterke zasadenej do obdobia prohibície. Čo ju na tejto téme tak lákalo a čo nám plánuje priniesť?

Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077
14

INTERVIEW: Nemusí to byť len noc a dážď - o tvorbe unikátneho sveta Cyberpunk 2077

pridané 18.10.2019 pod hry

Marthe Jonkers z CD Projektu nám prezradila, ako vytvoriť netradičný kyberpunkový svet, v ktorom nemusí byť tma a dážď a dokonale ho dopĺňa Keanu Reeves.

Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti
2

INTERVIEW: Fatshark o vývoji Vermintide 2, jej problémoch a budúcnosti

pridané 15.10.2019 pod hry

S vývojármi zo štúdia Fatshark sme sa stretli, aby sme prebrali nielen aktuálny stav Vermintide 2, ale tiež to, čo hráčov ešte len čaká a ako dlho hru ešte autori budú podporovať.

John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval
1

INTERVIEW: John Wick Hex ako jeden z mála prípadov, keď Hollywood spolupracoval

pridané 10.10.2019 pod hry

John Wick Hex prináša skutočne netradičný pohľad na známu filmovú sériu. Producent Ben Andac prezradil, ako im to v Hollywoode prešlo.

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry
15

Rozhovor o The Elder Scrolls Online s vedúcim vývoja hry

pridané 7.10.2019 pod hry

Na Gamescome sme mali možnosť zájsť do stánku Bethesdy a zisťovať viac o aktuálnom stave, Stadia verzii a aj budúcnosti známej MMORPG The Elder Scrolls Online, o čom nám porozprával Matt Firor, vedúci vývoja The Elder Scrolls Online a štúdia ZeniMax

Rozhovor o novom Need for Speed Heat
23

INTERVIEW: Rozhovor o novom Need for Speed Heat

pridané 1.10.2019 pod hry

Na Gamescome sme si sadli s Ghost Games, aby sme z nich dostali zaujímavé informácie o hrateľnosti, koncepte a aj vývoji Need for Speed Heat.

Rozhovor so šéfom Wargamingu o WoT a aj novej AAA hre
6

INTERVIEW: Rozhovor so šéfom Wargamingu o WoT a aj novej AAA hre

pridané 26.9.2019 pod hry

Málokedy sa podarí vyspovedať priamo šéfov veľkých herných firiem, no my sme tú možnosť dostali a vyzvedali, akú novú veľkú hru pripravuje Wargaming a prečo zlyhal Total War: Arena

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor
13

Interview s Bohemia Interactive o hre Vigor

pridané 21.9.2019 pod hry

Ešte na Gamescome sme dostali možnosť vyspovedať Bohemku o ich akčnej hre Vigor tesne pred jej vydaním. Čo zaujímavé nám prezradili?

Dostanú sa do World of Tanks aj moderné tanky?
24

INTERVIEW: Dostanú sa do World of Tanks aj moderné tanky?

pridané 19.9.2019 pod hry

Od Wargamingu sme vyzvedali, aké sú jeho najbližšie plány s World of Tanks, aké nové stroje do hry pribudnú, prípadne či sa dočkáme aj historických tankových veliteľov.

Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly
13

Gamescom 2019: Rozhovor s tvorcami Painkiller a Bulletstorm - People Can Fly

pridané 14.9.2019 pod hry

Na Gamescome sme si skočili na kratší rozhovor so samotným šéfom štúdia People Can Fly, Sebastianom Wojciechowskim

Rozhovor o ľadovej expanzii Monster Hunter: World - Iceborne
2

INTERVIEW: Rozhovor o ľadovej expanzii Monster Hunter: World - Iceborne

pridané 11.9.2019 pod hry

Najväčšia hra o lovení monštier sa ešte rozrástla. Kedy dosiahne absolútny strop? A kedy sa nová expanzia dostane aj na PC?

Interview o vzniku Astral Chain so šéfom vývoja
7

INTERVIEW: Interview o vzniku Astral Chain so šéfom vývoja

pridané 31.8.2019 pod hry

Takahisa Taura už je v Platinum Games dlho a za tú dobu pracoval na mnohých hrách, pričom okrem Nier: Automata priniesol aj aktuálny Astral Chain, o ktorom nám prezradil viac.

Otvorene o stave GOG.com a budúcnosti Galaxy klienta
13

INTERVIEW: Otvorene o stave GOG.com a budúcnosti Galaxy klienta

pridané 29.8.2019 pod hry

Ako vlastne vzniká unikátny klient Galaxy 2.0, ktorý chce prepojiť všetky existujúce platformy na jednom mieste? Nazreli sme do kuchyne GOG.com.

Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne
77

INTERVIEW: Martin Spano: Teóriu simulácie treba brať z vedeckého hľadiska veľmi vážne

pridané 14.8.2019 pod hry

Žijeme v simulácii? Aj keď sa to zdá ako úplne šialenstvo, táto teória môže vysvetľovať našu existenciu. Na túto tému sme sa porozprávali so slovenským vedcom Martinom Spanom.

Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex
3

INTERVIEW: Keď sa hry približujú k filmom: David Hubert o tvorbe scén v Tomb Raider a Deus Ex

pridané 9.8.2019 pod hry

Prestrihové scény v hrách sú dôležitým nástrojom na rozprávanie deja. Ako ich urobiť tak, aby dosahovali kvalitu filmu, nám prezradil režisér scén v sérii Tomb Raider.

Ako sa dokázala Bohemia Interactive úspešne presadiť a fungovať už 20 rokov?
38

Ako sa dokázala Bohemia Interactive úspešne presadiť a fungovať už 20 rokov?

pridané 28.7.2019 pod hry

Petr Poláček z Bohemia Interactive nám v rozhovore prezradil, čo stojí za úspechom českého štúdia Bohemia Interactive a aké sú ich najbližšie plány.

Rozhovor: Skúsia to autori titulu Vane aj nabudúce s netradičným projektom?
1

Rozhovor: Skúsia to autori titulu Vane aj nabudúce s netradičným projektom?

pridané 27.7.2019 pod hry

Pri príležitosti vydania PC verzie exploratívnej puzzle hry Vane sme vyspovedali jej autorov z tokijského štúdia Friend & Foe.

Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3
13

INTERVIEW: Ako vznikala hudba v hre Zaklínač 3

pridané 5.7.2019 pod hry

Poľská hudobná skupina Percival prezradila detaily nahrávania hudby do Zaklínača a jeho kartovej hry Thronebreaker.

Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť
18

INTERVIEW: Dávid Ringeisen - Verím, že príbehové hry majú budúcnosť

pridané 1.7.2019 pod hry

Vyspovedali sme Dávida Ringeisena, tvorcu CGI videí zo štúdia Digic Pictures. Pracoval na množstve hier, vrátane Call of Duty: Advanced Warfare, kde si zahral aj Kevin Spacey.

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane
23

Nevidiaci hráč SightlessKombat - keď vývojári zistia, že človek bez zraku hrá hry, úplne ich to dostane

pridané 30.6.2019 pod hry

Rozhovor s neobyčajným hráčom bez zraku, ktorý vás aj napriek svojmu hendikepu pravdepodobne porazí v hre Mortal Kombat

Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu
14

INTERVIEW: Tvorca Diabla si prešiel extrémami - David Brevik od Blizzardu po indie tvorbu

pridané 27.6.2019 pod hry

Tvorca legendárneho Diabla nám prezradil svoj názor na herný priemysel aj dôvody, prečo sa rozhodol založiť štúdio jednej osoby a vyvíjať hru celkom sám.

 
VIAC
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2020 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk